Pris på privat tul?

lilleburrito

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Novemberlykke 2018
Dere som bestiller privat tul, hva betaler dere?
Og har dere innvendig eller utenpå ultralyd?

Skal til legen på tirsdag. Tidligere hadde hun et gammelt ultralydapparat som jeg fikk sett hjertet på i uke 7. Bare sånn full fart.

Om hun ikke har det lengre (de har flyttet legekontoret), så vurderer jeg privat tul. Eneste er at det er 2 timers reisevei til nærmeste. Og det koster.

Trodde jeg skulle klare meg med å ikke se, men man blir jo litt bekymret da. Selv når det unge nummer tre. Jeg har svært lite symptomer nemlig. De forrige svangerskapene har jeg hatt masse kvalme.
 
Jeg betalte 1200 kr
 
Jeg tok hos gynekologen min, privat... Betalte 64 kr :hilarious:
På en annen klinikk i høst betalte vi 1200 (betalte "bare" 700 av den summen pga vi hadde MA) ...
Gynekologen min er vel i en offentlig ordning tror jeg, hvis man har frikort betaler man ingenting, og tror ikke man betaler noe som gravid heller, pga det går under svangerskapskontroll !? Tror jeg :bored::pompus:
 
Om det er innvendig eller utvendig varierer på hva de klarer å se utvendig
 
Betalte 1150, ton innvendig
 
Her har vi ikke privat tul, da må man kjøre 4 timer i bil. Men det gjør ingenting, for jeg får jo på sykehuset hos gyn der. Å da betaler jeg ingenting.
 
Jeg betalte 1000kr hos privat gynekolog og da var det innvendig.
 
Tusen takk for svar, alle sammen. Finner kun til 1600-1800 her. Får satser på legen har ultralyd :)

Ene plassen er det samme pris på 3D som tidlig ultralyd. Har vært på 3D der og kan ikke forstå at det tar så mye tid ved en tidlig ultralyd. Men, men :)
 
Nå fang jeg ved en tilfeldighet noen som tar 990 kr! Og har time på kveldstid og lørdag. Så om ikke legen var ultralydapparat så blir det nok en sjekk :)
 
Hvordan gikk ul?
Hei, tok litt tid før Hun fant noe,så ble litt bekymret,men vi fant noe etterhvert pluss et bankende hjerte,hørte til og med lyd:Heartred men var bare 6+2 så det var nok i tidligste laget.skal tilbake 6.feb
 
Min gyn tar ca 900 kr. :) gleder meg til å gå til henne!
 
Tidenes overraskelse idag hos gyn. TUL i uke 7+0 og han skulle bare ha 110kr:eek:
Trodde i alle fall det skulle være en 0 til der liksom...

Dette er samme gyn. som fastlegen har henvist meg til, men denne timen var uten henvisning.
 
Back
Topp