Pris på pakkekalender?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Siden det gjerne blir trukket fram helt sinnsyke tilfeller av priser på disse pakkekalenderene, som for eksempel de foreldrene som hadde brukt 8000,-, så lurer jeg på hva prisen på ungene deres ble? Litt lettere å se hva som er vanlig.

Selv brukte jeg mellom 400 og 500 kr på vesla sin. Jeg prøver muligens å få den billigere neste år. ;)

Litt usikker på hva den kom på....
Fikk kjøpt noe billig på eBay, i tillegg til at han får noen ting han skulle ha allikevel (lue og votter) og ting vi hadde gjort uansett (baking, badeland, Tertitten, skogstur for å hente tre)

Har kjøpt nesten alt på ebay. Men tror det har kostet meg mellom 600 og 800 kr for begge kalenderne til barna. Har i snitt brukt ca 10 kr per pakke, mens bursdagen deres og julafyen får de en litt større og dyrere ting..

Usikker, men tar vi med at vi betalte 380 for alle fire på kino som var på søndag så trekker det jo opp, men ellers er det sikkert ikke stort over 300 år unge

Egentlig brukte jeg litt under 300 men så rotet jeg bort noen akker å måtte kjøpenye. Så da kom den på 400kr.

Vet ikke helt, begynte å kjøpe pakker i sommer. Men rundt en 500 pr barn tror jeg, ikke mer i hvert fall.

Eksakt pris vet jeg ikke, men prøver å holde meg på under 50 kr pr gave. Har funnet gaver til både 20, 30 og 40 kr som er kjempe gøy for lillegutt :D

Slik fort regnet kom den på ca 300kr :-)

Å bruke 8000 er jo helt sinnsykt..

Back
Topp