pris på mat osv

4xS

Forumet er livet
VIP
noen som gidder å hjelpe meg?
sitter med budsjett til bryllupet og lurer på ca pris på disse tingene:

til nattmat:
- wienerpølser. og hvor mange pakker med pølser trenger man til 68 personer?
- lomper
- pølsebrød
- sennep
- ketchup
- sprøløk
- rekesalat

- fløte til kaffen
- snacks
- duker
- sånn speil som man kan sette kubbelys på

er det ikke noen priseksperter her? [&o]

Speil til å ha lys på 19.90 på nille[;)]

ORIGINAL: AnneEmilie

de hadde sånne speil på lysgården her [:)]

koster sikkert ingenting på et sånt sted vettu [8D] uansett hjelper det meg lite om dem har det der. men hvis Nille har sånne så er det jo bæst [:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Speil til å ha lys på 19.90 på nille[;)]

thank you [:D] vet du hvor store de er?

til nattmat:
- wienerpølser. og hvor mange pakker med pølser trenger man til 68 personer? Gilde 8pk rundt 49kr
- lomper Ca 10kr
- pølsebrød Ca 15kr
- sennep Ca 15kr
- ketchup Ca 15kr
- sprøløk Ca 10kr
- rekesalat Ca 20kr

- fløte til kaffen Ca 20kr
- snacks Mellom 15 og 30kr pr pakke
- duker
- sånn speil som man kan sette kubbelys på 40-50kr kanskje..

To pølser hver kanskje?

ORIGINAL: lmk88

til nattmat:
- wienerpølser. og hvor mange pakker med pølser trenger man til 68 personer? Gilde 8pk rundt 49kr
- lomper Ca 10kr
- pølsebrød Ca 15kr
- sennep Ca 15kr
- ketchup Ca 15kr
- sprøløk Ca 10kr
- rekesalat Ca 20kr

- duker

To pølser hver kanskje?

takk for hjelpa [:D]

Det kommer jo ann på hvilke merke du ska ha. Mener å huske at en pakke wienerpølser koster litt under 50 kr, men jeg er ikke sikker.
Brød og lomper har de fra first price, og tror de ligger rundt 10 kroner. Sist jeg kjøpte lomper, rivna de veldig lett, men kan være jeg som var uheldig.
Firstprice har også sprøstektløk, men aner ikke pris. Du får rett og slett tussle litt rundt på forskjellige butikker å se, og så holde utkikk i tilbudsblad.

ORIGINAL: Lois Lane

Det kommer jo ann på hvilke merke du ska ha. Mener å huske at en pakke wienerpølser koster litt under 50 kr, men jeg er ikke sikker.
Brød og lomper har de fra first price, og tror de ligger rundt 10 kroner. Sist jeg kjøpte lomper, rivna de veldig lett, men kan være jeg som var uheldig.
Firstprice har også sprøstektløk, men aner ikke pris. Du får rett og slett tussle litt rundt på forskjellige butikker å se, og så holde utkikk i tilbudsblad.

ja, må nok på litt utkikk. men kjipt hvis dem har tilbud nå i februar også er ikke bryllupet før i juli, mye som ikke er holdbart så lenge [8D]

ORIGINAL: Auliana

Priser varierer. Gjelder å handle inn på tilbud og følge med ulike butikker.

Men et tips har jeg.

Dropp rekesalat og sprøstekt løk. Folk er brisen og trøtt på natta. Er helt unødvendig. Jobber som kokk og har hatt flere bryllup med pølser og lomper til nattmat. Ingen har hatt sprøstekt løk og rekesalat. [;)]

takk for tips [:D] kanskje vi bare skal stryke det? en utgift mindre i såfall - me likes! [;)][:D]

ORIGINAL: 3xS

ORIGINAL: lmk88

til nattmat:
- lomper Ca 10kr
- pølsebrød Ca 15kr
- sennep Ca 15kr
- ketchup Ca 15kr
- sprøløk Ca 10kr
- rekesalat Ca 20kr

- duker

To pølser hver kanskje?

takk for hjelpa [:D]

Prøvde så godt jeg kunne... Jeg slår inn sånne varer hver dag på jobb, men ikke like lett å huske eksakt pris[8D]

ORIGINAL: L86

er det vanlig med nattmat? har jeg ikke tenkt på[8|]

vet ikke [8D] vet noen har det. og vi er mange sultne mennesker [8D]

Når skal du servere pølsene da? Kan være mange har gått hvis det er sen servering...

Tror det holder med 2 til hver.

hehe, ja da er det jo greit å ha litt[8D] vi er litt i budsjettkrise her så tror vi dropper den[;)]

ORIGINAL: Durken

Når skal du servere pølsene da? Kan være mange har gått hvis det er sen servering...

Tror det holder med 2 til hver.

når jeg er sulten på pølser [8D] hehe, nei jeg vet ikke. når kakene er sunket ned og man kan trenge litt nattmat i en ellers alkoholfull mage. så er nok ikke alle som blir så lenge at dem rekker de herlige pølsene mine [8D]

hehe, ja da er det jo greit å ha litt[8D] vi er litt i budsjettkrise her så tror vi dropper den[;)]

budsjettkrise er kjipt [&:] her går det foreløpig som smurt [:D]

budsjettkrise er kjipt [&:] her går det foreløpig som smurt [:D]

kommer nok i mål[;)] men H mista jobben pga krisa..[:(] jobber du på mølla forresten?

ORIGINAL: Lois Lane

ja, må nok på litt utkikk. men kjipt hvis dem har tilbud nå i februar også er ikke bryllupet før i juli, mye som ikke er holdbart så lenge [8D]

Hehe. Ja jeg tenkte vel egentlig på pølser, ketchup og sennep. Det holder seg vel en stund. (pølsene i fryseren selvsagt)

Vi hadde røkelaks, spekemat, potetsalat og flatbrød til nattmat. Hotdog stod på andreplass. Mamma fikk bestemme, så da ble det ikke pølser.
Her vi bor, er det vanlig med nattmat. Er veldig godt med noe alt etter kakene.

til nattmat:
- wienerpølser. og hvor mange pakker med pølser trenger man til 68 personer? 2 pølser per pers, 30 kr pakken, aner ikke hvor mange pølser det er i en pakke
- lomper 15 kr
- pølsebrød 20 kr
- sennep 15 kr
- ketchup 15 kr
- sprøløk 10 kr
- rekesalat 20 kr

- fløte til kaffen 15 kr
- snacks ?
- duker ?
- sånn speil som man kan sette kubbelys på ?

Ca slikt...dette er per pakke da...

Back
Topp