Pris på kostpenger i barnehagen..

VestMamma

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Hva betalere dere ?

Vi betaler 2330 for barnehagen og 350 i kostpenger..
De får ingen varmretter, eller nå på 2 mnd har de hatt det en gang..

Lurer bare på hva som er normalt for venninden min sa 350 var mye..

300,- i kostpenger,da får di varm mat vertfall 2 dager i uka..

350kr
De lager varmlunsj hver fredag som barna får være med å lage (de eldste)
De 350 gir da frokost, lunsj og tidlig-ettermiddagsmat

200 kr. Da får han smøremåltid og frukt hver dag + varmmåltid en gang i uka sånn ca. 

280 kr
Da får de 3 måltider daglig, med frukt og melk. Varmmat to ganger i uken. Egen kokk.

Der jeg jobber er det vel 250kr om jeg husker rett, der er det to måltider daglig, med frukt og melk. Ikke varmmat.

230 kr. Det er inkl. frokost og lunsj + to fruktmåltid. Havregrynsgrøt til frokost tre dager i uka, og varmmat til lunsj to dager i uka. [:)]

Vi betaler ikke kostpenger, for vi har med all mat selv. Men minst 1 gang i uken så blir det lagd mat der, alt fra supper/lapskaus til rundstykker/vafler/fruktsalat osv osv. Dette står barnehagen for [:)]

220 kr/mnd, dette inkluderer 1 måltid pr dag, 2 varmmåltider i uka, samt frukt hver dag.
Vi tar med niste til 1 måltid hver dag.

Vi betaler 940 kr for 2 dg i uka. Da er frokost, frukt og lunsj/ varm mat inkl.

ORIGINAL: MammanTeOlai

200 kr. Da får han smøremåltid og frukt hver dag + varmmåltid en gang i uka sånn ca. 

hos oss betlae vi vel nesten 400 kr trur æi(huske ikke helt) men da får de all mat i barnehagen. Varm lunsj to dager i uka. Maten e det ei på kjøkkenet som lage, så den e laga fra bunnen(nesten bestandig) og e sunn og god.
De får også frukt og knekkebrød på slutten av dagen

Back
Topp