Pris på hus - hva er inkludert?

MammanTeOlai

Forumet er livet
Har fått prisliste på forskjellige hus fra Mesterhus. Prislisten er skrevet ut fra det lokale byggfirmaet. Men jeg skjønte ikke om prisen var inkludert at de satte det opp eller ikke. Må jo være det? Huset er 143 kvm og koster 1 570 000 kr. Hva koster det hvis man kjøper kun byggpakken og gjør det meste selv da? Noen som har peiling?

Prisen er nok inkludert at de setter det opp, men man må gjøre mye selv, som gulv og maling osv...

Klar til maling og tapetsering vil jeg tro, og uten at noe er ordnet på utsiden [:)]

Grunnmur og diverse kommer ofte utenpå!!
Hvis du har tid til å vente en times tid, hvis ikke andre gir deg ordentlig svar, så kan je spørre gubben (når han kjæm at fra jobb) hva som inngår i prisen hos norgeshus, er ofte stort sett det samme over alt!!

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Hvis du har tid til å vente en times tid, hvis ikke andre gir deg ordentlig svar, så kan je spørre gubben (når han kjæm at fra jobb) hva som inngår i prisen hos norgeshus, er ofte stort sett det samme over alt!!

Ja, stemmer, det glemte jeg... Grunnmuren og sånn må man sette opp selv [:)]

Ja, gjerne det! Sender deg en pm jeg. [:)]

ORIGINAL: MammaenTeOlai

Ja, gjerne det! Sender deg en pm jeg. [:)]

Har svart deg på pm`n, men je limer det inn her, i tilfelle flere vil se!!

Grunn/graving og bettongarbeid er ikke med! Overflater veg og gulv er ikke med! Pipe! + det kan variere litt. Han sier hvis du ser på tegningene, så er alt som er stiplet ikke med i prisen.
Byggesett vil ca. bli halvparten, men dette varierer veldig mye sier han!!

Mer kommer han ikke på i farten!!

Back
Topp