Pris på hemmelig venn gaver??

Headliner

Forelsket i forumet
Er d virkelig 2-300kr man skal bruke??? Har ikke vært med på de rundene ennå, men hvis d er slike summer dere opererer med så er jeg ikke interressert i å være med. Var med i en  småbarnsgruppe på nettby. Der hadde vi også sånn hemmelig venn gave runder. Men der var d for d første ikke noen min.pris og d skulle heller ikke være noen dyre gaver.

Tanken som teller!

ser den...

MEN..det er mye bedre at alle kjøper for samme summen..for da vet du at du får igjen akkurat d du har kjøpt for selv;) synes ikke prisen er så gal heller e alså..

vi hadde vel en avstemming på de å dei fleste stemte 250 så da ble d de:)

Tror forresten det lå på rundt 100-150 sist jeg var med og jeg synes det var veldig vanskelig å finne noe til den prisen!

ORIGINAL: Headliner

Er d virkelig 2-300kr man skal bruke??? Har ikke vært med på de rundene ennå, men hvis d er slike summer dere opererer med så er jeg ikke interressert i å være med. Var med i en  småbarnsgruppe på nettby. Der hadde vi også sånn hemmelig venn gave runder. Men der var d for d første ikke noen min.pris og d skulle heller ikke være noen dyre gaver.

Tanken som teller!

Har du ikke lest påmeldingstråden?
Det står klart og tydelig der, ca 250.
Det var avstemming og den summen fikk mest stemmer.

ORIGINAL: K.gedminiene.M

ser den...

MEN..det er mye bedre at alle kjøper for samme summen..for da vet du at du får igjen akkurat d du har kjøpt for selv;) synes ikke prisen er så gal heller e alså..

Kjekt med en fast sum det handles for, noen vil kanskje mene det blir for dyrt, men er jo ikke verre enn å droppe å melde seg på.
Noen vil kanskje bruke mer penger å shoppe for, mens andre kanskje vil lage noe, f.eks strikke noe, da er det ikke lett å vite verdien på det en lager siden en ikke bruker så mye penger på det.

Back
Topp