Pris på hårklipp?

SHS

Elsker forumet
Hva betaler du får en hårklipp? Tenker da på kun klipp av dame, ikke farging eller striping. Lurer på om frisøren min, som tar 650 kr, er dyr eller om det rett og slett har blitt så dyrt å klippe seg?

Mellom 420,- og 460,-
Fast frisør :)

Er hos Nikita Hair

Jeg har en drop in frisør jeg bruker fast og betaler 180 kr for bare klipp 

immababy skrev:
Mellom 420,- og 460,-

Er hos Nikita Hair

Oi, jeg trodde Nikita var skikkelig dyr jeg...

knotte81 skrev:

Det var billig det! Hvor klipper du deg?

hørtes veldig dyrt ut om det kun var klipp. Vasket hun håret først? Og fønte og stylet det etterpå? Isåfall kan det fort balle på seg kroner. 

888 skrev:

immababy skrev:
Mellom 420,- og 460,-

Er hos Nikita Hair

Oi, jeg trodde Nikita var skikkelig dyr jeg...

Dem er billigst her i byen :)

Trur jeg betaler mellom 400 - 500 en plass :)
Går til en fast frisør, men sjelden jeg får med meg prisen..
Jeg bare stapper kortet inni og trykker koden før jeg spaserer lykkelig ut igjen

888 skrev:

knotte81 skrev:

Det var billig det! Hvor klipper du deg?

ja og de er flinke og..jeg klipper meg hos Mavi de hører til i Moss da.. btw så er det 160 for barn..

Nå striper jeg meg hver gang jeg klipper meg, men for det betaler jeg 700-800 kr. Og jeg har langt, tjukt hår. Det går som oftest 3 timer på meg når jeg er der:) Så det er jo en ganske stiv pris for klipp med 650 vil jeg si da.
Samtidig så bor vi på bygda. Pluss vi har ca. 15 frisørsalonger i 5 km radius;) Så de kan vel ikke ta hva de vil.
Søskenbarnet mitt fra Stavanger bare lo da jeg da hva jeg betalte hos frisøren, for det var visst ingenting mot prisene der.

Sist betalte jeg 650 hos frisør. Det syns jeg er dyrt, da jeg ikke vasket det og hadde en ukomplisert klipp (mest lugg, littGangen før det var det billigere, men jeg husker ikke hva. Var da hos juniorfrisør. Tør ikke tenke på hva en seniorfrisør vil kunne koste.. *svelg*

Jeg klipper meg rimelig sjelden (klipte meg i forrige uke, og da klipte jeg meg sist i desember), og når hun som klipte meg spurte om jeg ville farge og nappe brynene samtidig, så sa jeg litt kjapt ja takk.
Satt med farge i 10 minutter, og etterpå sa hun at jeg ikke trengte napping, da brynene hadde så fin naturlig fassong.. Og dette betalte jeg 270 for.
  Og jeg som syns selve klippen var dyr..

Det kommer jo veldig an på hvor man bor tror jeg... Jeg betaler 5-600 kr. Klipper da tuppene som tar ca 10 min. Fin timebetaling...

Det kommer nok veldig ann på hvor du bor og type frisør du går til. Betaler 790 kr klippen, og 900 for farging av ettervekst ;) Senior frisør i oslo.
Mannen betaler 900 klippen... det er drøyt, men godt å unne seg litt luksus som han sier, og har fulgt samme frisør over lengre tid.

pleier å vere hos frisør i minst 4 timar, og betalte sist 14-1600 kr for striping av ettervekst og klipp :P

2x 24November skrev:
hørtes veldig dyrt ut om det kun var klipp. Vasket hun håret først? Og fønte og stylet det etterpå? Isåfall kan det fort balle på seg kroner. 

Jeg har gått på frisør og vært lærling, og jeg mener at vask og styling skal være en selvfølge om man klipper seg eller tar andre behandlinger hos frisør! Var også noe av det første vi lærte på skolen, at dette var en service som ikke skulle tas ekstra betalt for. Men mange frisører i dag som virkelig ikke burde jobbet i yrket, jeg ble sendt ut med vått hår en gang etter at jeg hadde farga håret.. Kan trygt si at jeg ikke gikk tilbake!

Men jeg tror jeg betaler rundt 400-500 for klipp, er faktisk ikke sikker, pleier alltid gjøre mer enn bare klipp når jeg er hos frisøren.

Jeg gikk til en halvjalla frisør som jeg ikke synes var så veldig flink. Betalte rett under 500 kroner og synes IKKE det var verdt det.

Så gikk jeg til Frisørinsituttet, privat frisørskole. 200 kroner for en superbra klipp akkurat som jeg ville. Tok over en time- men så flinke og ble kjempefornøyd.

Back
Topp