Pris på gave til jul? *feb-barn*

Snickers

Gift med forumet
Ja, hvor mye legger dere i gaven til februargullet deres?
 
blir kjøkken  frå ikea om ej får viljen min ;) så he dei vel nokre pakka med plate o.l..syns å huske lindkva kjøpte det da vi va på besøk :) ka skal du kjøpe snickers? :)
 
Foreløpig har vi kjøpt en Cars 2 bane og Cars sånn tegnebrett, sånn som man drar en dings frem og tilbake, så forsvinner tegningen.

Resten tror jeg han får på sparebøssa, for her har vi det meste.....han er tross alt tredje gutten. Hihi.
Banen kosta 400, tegnebrettet 100, også slenger vi vel en 1000-ing på bøssa, hvis jeg ikke finner noe mer.

Vi har vært inne på kjøkken-tanken vi også, men han er ikke helt på det greiene enda.....mulig verktøybenk kunne vært noe, men.....
 
500 kroner har jeg kjøpt for nå. Blir kanskje noen småting til, men ikke veldig mye dyrere tror jeg. MAKS 1000 i alle fall.
 
Blei på 600kr her. synes det holder eg..
 
etter å ha vært på toy z rus i går , er vi oppe i over 2000 nå .. planen var å holde seg under 2000 , men er så mye fint å kjøpe hehe .. vet det er ett par ting til ho skal få, så ender nok på 2500-2700
 
Kjøpte deler til togsettet hans i går og det kom på rundt 200 kr. 
Selve togsettet får han oppdelt i pakkekalenderen sin.

Han får en pakke med bondegård og jungeldyr av "nissen" i tillegg, så vi er vel oppi 400 kr.

Jeg har aldri skjønt dette her med å "måtte gi" for en stor sum når det gjelder gaver. Jeg tenker heller på hva de blir glad for eller hva de trenger/er praktisk ;) 
 
Jeg gir ikke bare for å gi, men han skal få lov til å fornye lekene sine. Ellers hadde jeg like gjerne puttet det i sparebøssen eller på kontoen hans.
 
Hehhehehe---jeg kom på i går kveld at vi har kjøpt 3 hjulsykkel med sånn stang bakpå, fra Toy Story 3. ;-)
 
Jeg aner ikke. Kjøper det hun "ønsker seg"/veit at hun har behov for. I fjor brukte vi ikke mer enn 500, men i år tror jeg det blir ca 1500 om jeg kjøper det jeg har tenkt :)
 
bilbane: 500 
Vogn: 600
Så kjøper vi noen dukkeklær også

 
kjøpt ikea kjøkkenet med litt ilbehør så det ble vel sånn ca 1500 der.. så kjøpte vi et lite bord med to stoler  som hun skal ha inne på rommet :) det kosta vel 700 tilsammen, rett over to tusen ble det vel da.. men jer er overhodet ikke sånn at jeg må kjøpe for så og så mye, det er rett og slett hva hun har bruk for eller som jeg vet hun vil ha glede av :) sånn som det er i dag, bruker hun nesten ikke rommet sitt, så jeg tenkte det var greit å kjøpe litt å innrede det med til julegave, for å gjøre det litt mere attraktivt å være der :) har sagt fra til fam. og faddere også, så jeg vet hun får  masse fint å innrede/ ha på rommet sitt til jul :)
 
Dette er Iver sin tredje jul og vi har faktisk ikke kjøpt julegave til han noen gang. I år fikk han en bursdagsgave til 600 kroner, og den syns jeg kan være julegave også. Han får så vannvittig mange gaver til både jul og bursdag, og han har ingen ide om hvem han har fått av og ikke. Han har 6 besteforeldre, 6 oldeforeldre, 3 tanter/onkler og 6 stetanter/onkler + noen grandtanter/onkler, et par av mine kusiner og noen vennepar av oss som kjøper presanger til han, og han har virkelig alt han trenger :)
 
Har kjøpt ting hun trenger og litt fornyende leker for 600, men det blir sikkert noen lapper før vi gir oss. Vi reiser langt for å ferie jul og tar ikke med oss alle pakkene så hun har en riktig festlig desember i møte. 

Sammenlignet med søskenbarna sine får hun ganske få julegaver siden min manns familie ikke feirer jul, MEN det skal sies at det virkelig er nok likevel...
 
Vi har ikkje bestemt oss.. eg er meir på den at det skal vere rettferdig.. kjøper vi for 1000kr til daniel så kjøper vi for 1000 kr til joakim liksom. Ikkje at joakim er nøyen på det over hodet, han hadde blitt glad for ei pappeske med ballonger i :-) elles er bilen han fekk i fjor blitt ein super hit.. :-) sånn sparkebil i tilfelle nokon treng tips :-) det han får av oss til Jul blir jo uansett noko vi slepp å kjøpe seinare :-)
 
Jeg vil kjøpe ikea kjøkken til henne + bord og stoler :)
Så har hun pakke kalender og julestrømpe :) Lå på rundt 1000,- i fjor så det blir litt mer i år men det er fordi at hun trenger det eller vil ha glede av det :) elsker å lage mat og la alle få smake :) 
 
Back
Topp