Pris på Emmaljunga Scooter 2008?

hollys

Glad i forumet
Hei

Hvor mye ville dere betalt? Vognen ser ut til å være i fin og god stand, men den koster jo ikke så mye ny heller.

Jeg lurer også på en ting til. Vi har fra før av Emmaljunga edge duo. Kan man bruke trekket fra sportsdelen på scooteren? Selger var ikke helt sikker på om hun fant tilhørende trekk og hvor mye ville dere trukket av prisen hvis hun ikke finner det? Og hva koster ett nytt?

1000 kr kanskje?

Fottrekket til Emmaljunga scooter må jo kjøpes utenom når man kjøper den ny..så du kan ikke regne med fratrekk i prisen..

Hadde ikke betalt mange kronene for ei scooter 2008 modell. Max 800-1000kr avhengig av hvordan den så ut, og da med fotpose. Men ser jo på Finn.no så tror jo folk at de sitter på gull når dem selger scooter. Enkelte skal ha 1700-2000kr for ei 2007-2008modell scooter og de kostet 2500kr ny med fottrekk i 2007(kjøpte ei selv til mi jente da)

Da vi vurderte den i fjor kostet den rundt 2600,- men nå ser jeg at den har steget i pris. Baby Kos har den i hvert fall til 3000,-

Søkte på finn nettopp og jeg har ikke tenkt til å betale 1800,- for ei brukt vogn. Det er jo over halve prisen da den ble kjøpt ny. Den måtte i såfall ha vært så strøken at den så ubrukt ut! emoticon

Hun ønsket 1000 kr for vognen med trekk så det var jo ikke vondt selv om den nesten er 4 år gammel :)

Jeg betalte 1200,- i fjor for den vi har i barnehagen, det var med fotposen. Fotposen til Edge er alt for stor til Scooter så det vil ikke passe (jeg har fysisk testet her hjemme - Scooter er mye smalere og mindre enn Edge).

800-1000kr kanskje.

Jeg betalte 2490,- for en 2011modell i butikk nå i våres.

Forøvrig betalte jeg 1600 for en ubetydelig brukt 2.0 versjon av Scooter inkl fotposen for en mnd siden, så de gamle modellene er ikke mye verdt lenger.

Takk for svar! Hvis scooteren selges enda i butikk til 2500,- så tror jeg faktisk at jeg heller vurderer det når prisene er såpass høye for brukt, men vi får se på den andre vognen først

Max 800 kr. Vi kjøpte ny med fotpose til 2500 kr, og jeg hadde heller lagt i 1000-1500 kr for å få en ny vogn enn å betale 1000-1500 kr for en brukt. 

Back
Topp