Hvorfor er det rart?Det synes jeg og. Liker best å arve og arve bort. Synes i grunn det er litt rart å selge klær i det hele tatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor er det rart?Det synes jeg og. Liker best å arve og arve bort. Synes i grunn det er litt rart å selge klær i det hele tatt
Fordi jeg har vokst opp med å arve klær og nå skal de fleste plutselig ha penger for brukte klærHvorfor er det rart?
Ok, jeg slgr altså barneklær, vi bruker mye penger på skikkelig ytterklær bla og da selger jeg de for å få igjen litt penger for de.Fordi jeg har vokst opp med å arve klær og nå skal de fleste plutselig ha penger for brukte klær
Ja jeg skjønner at man vil ha litt igjen for dyre klær, men folk skal jo ha penger for slitte inneklær også. Jeg liker best å gi bort og synes det er fint å arve etter andreOk, jeg slgr altså barneklær, vi bruker mye penger på skikkelig ytterklær bla og da selger jeg de for å få igjen litt penger for de.
Inneklær fra kjedebutikkene gis bort ,men dyrere klær selges billig om jeg gidder eller gis ort.