Pris på denne?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
81_1948830539.jpg
Fant denne på finn, brukt. Ikke dum. Hva koster en slik ny da?
Hva ville du gitt? Ok stand står det.

Generelt ikke noe erfaring med dette.
Ser det er mange klespakker. Mye greit virker det som:)

Syns 150kr høyres greit ut eg, ville spurt spesifikt om det er rift eller hull i stoffet, for da er det jo ikkje noko å ha. Har kjøpt fleire kle på finn, og har vore veldig fornøyd:)

Står den er som ny:)
Ok, så bra. Har først nå begynt å se litt der og det er jo ikke dumt. Funne noen klespakker jeg vurderer og:)

Man pruter alltid på finn. Hør om du kan få den for 100...

150 kr synes jeg virker som en grei pris. Disse jakkene er ofte på salg, så mer enn 150 bør du ikke betale. Supert å sjekke muligheten for bruktkjøp, Synnøve. Slike allværsjakker er superkjekke og min gutt bruker fremdeles lignende typer i en alder av åtte år. Har alltid en ekstra hengende på skolen også (i vår- og høsthalvåret).

150 kr synes jeg virker som en grei pris. Disse jakkene er ofte på salg, så mer enn 150 bør du ikke betale. Supert å sjekke muligheten for bruktkjøp, Synnøve. Slike allværsjakker er superkjekke og min gutt bruker fremdeles lignende typer i en alder av åtte år. Har alltid en ekstra hengende på skolen også (i vår- og høsthalvåret).

Ja, ser jo det at det ligger mye fint på finn. Greit med slike klespakker i en str for eks. :)

Ville gitt max 150kr. En vindjakke er forøvrig ikke det samme som en allværsjakke. Denne jakken er ikke vannavstøtende på noen måte. Den funker kun som vår/sommerjakke på oppholdsdager vil jeg si.

100 kr. Syns folk overpriser brukt tøy.

Kunne fått den for 100kr, men vedkommende sendte ikke...så da var vi like langt:P
Takk for deres meninger damer:)
Vanskelig å bedømm pris ja...Noen tar gjerne mye,mens andre ganger kan du gjøre noen kupp sikkert så...

Back
Topp