Pris på dameklipp hos frisør??

Saturnia

Glad i forumet
Hvor  mye betaler du for en vanlig hårklipp (evnt med vask), og hvor i landet bor du?? 

Kr.Sand her, betaler mellom 550-600 kr med vask...

Jeg vet egentlig ikke hvor mye det koster for bare klippen, men som regel betaler jeg ca 12-1300 kr for striping, klipp og et eller annet produkt jeg rasker med meg:)

Elsker frisørsalongen jeg går til, for de gir meg alltid håndmaske/skrubb mens de vasker håret og sminker meg lett hvis jeg vil det når jeg er ferdig klippet. Det gjør opplevelsen så mye bedre med en gang:)

Jeg bor i Kristiansand, og betaler 630 kroner for vask og klipp. 

Min datter var i stavanger å klippet(16år) seg nå, hun betalte 650 for klipp og vask.
Sist jeg var hos frisøren, betalte jeg rundt 2000 for å klippe og stripe det.
Til vanlig har jeg brukt å klippe og ta en minicolor, jeg har da betalt mellom 1600-1800 sånn ca. husker ikke helt nøyaktig.

FancyPants skrev:
Jeg vet egentlig ikke hvor mye det koster for bare klippen, men som regel betaler jeg ca 12-1300 kr for striping, klipp og et eller annet produkt jeg rasker med meg:)

Elsker frisørsalongen jeg går til, for de gir meg alltid håndmaske/skrubb mens de vasker håret og sminker meg lett hvis jeg vil det når jeg er ferdig klippet. Det gjør opplevelsen så mye bedre med en gang:)

Hvor klipper du deg? :)

Tanketrollet skrev:

FancyPants skrev:

Bibbis frisør heter det. En liten kjede med 4 salonger her i Vestfold:)

http://www.bibbisfrisor.no/

FancyPants skrev:

Tanketrollet skrev:

FancyPants skrev:

Bibbis frisør heter det. En liten kjede med 4 salonger her i Vestfold:)

http://www.bibbisfrisor.no/

Samme som jeg bruker, de er flinke :)

350,- for vask og klipp. Bor utenfor kr.sand.

Sist jeg klippa meg var det gratis :P var til en lærling som søkte modeller...

Men i den salongen koster det vel rundt 600 for dameklipp.
Betalte 400 kr for barneklipp der så.

Jeg tror jeg pleier å betale 1200 kr for foliestriper og klipp. Er så altfor lenge siden sist.... Bor like utenfor Bergen.

Vi tar ca 700-800 for en klipp. Spørs litt an på! Jobber på Majorstua i Oslo. :)

Sist jeg klippet håret betalte jeg vel under 150 kr, og det var hos den lokale frisørdamen der modern bor!

Back
Topp