Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da jeg hadde bursdag for sønnen min bestilte jeg en tilsvarende kake som du har lagt ut, var til 20-25 stk. Bestilte fra en bekjent så jeg fikk den litt «billigere» betalte 1800kr da. Så du må nesten regne med å betale 1800kr til 2500kr for en slik kake.
Du kan kanskje finne noe billigere hvis du bestiller fra noen som ikke er så kjent, eller som kanskje ikke får så mange bestillinger. Det fins en Facebook gruppe som heter «kan du bake til meg» eller noe sånt, der kan du legge ut hva du vil ha også får du pris fra forskjellige bakere.
Litt i overkant dyrt. Jeg har bestilt noe lignende og og betalte ca 1000. Kommer nok mye an på den som baker.Da jeg hadde bursdag for sønnen min bestilte jeg en tilsvarende kake som du har lagt ut, var til 20-25 stk. Bestilte fra en bekjent så jeg fikk den litt «billigere» betalte 1800kr da. Så du må nesten regne med å betale 1800kr til 2500kr for en slik kake.
Du kan kanskje finne noe billigere hvis du bestiller fra noen som ikke er så kjent, eller som kanskje ikke får så mange bestillinger. Det fins en Facebook gruppe som heter «kan du bake til meg» eller noe sånt, der kan du legge ut hva du vil ha også får du pris fra forskjellige bakere.