Pris på dåpskake/navnefest-kake

Sjokoladekaka

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg tenker å bestille navnefest-kake til sønnen vår og lurer litt på hva som er vanlig å betale?

Vi blir rundt 20 stykker og tenker en kake a la dette:

upload_2018-11-12_16-50-20.png

Da jeg hadde bursdag for sønnen min bestilte jeg en tilsvarende kake som du har lagt ut, var til 20-25 stk. Bestilte fra en bekjent så jeg fikk den litt «billigere» betalte 1800kr da. Så du må nesten regne med å betale 1800kr til 2500kr for en slik kake.
Du kan kanskje finne noe billigere hvis du bestiller fra noen som ikke er så kjent, eller som kanskje ikke får så mange bestillinger. Det fins en Facebook gruppe som heter «kan du bake til meg» eller noe sånt, der kan du legge ut hva du vil ha også får du pris fra forskjellige bakere.

Da jeg hadde bursdag for sønnen min bestilte jeg en tilsvarende kake som du har lagt ut, var til 20-25 stk. Bestilte fra en bekjent så jeg fikk den litt «billigere» betalte 1800kr da. Så du må nesten regne med å betale 1800kr til 2500kr for en slik kake.
Du kan kanskje finne noe billigere hvis du bestiller fra noen som ikke er så kjent, eller som kanskje ikke får så mange bestillinger. Det fins en Facebook gruppe som heter «kan du bake til meg» eller noe sånt, der kan du legge ut hva du vil ha også får du pris fra forskjellige bakere.

Takk for svar! Jeg skal sjekke ut FB gruppa du nevnte :)

Litt i overkant dyrt. Jeg har bestilt noe lignende og og betalte ca 1000. Kommer nok mye an på den som baker.

Utdanna konditor, men pga min egen sykdom har jeg ikke jobba i bransjen på 5 år og mye har nok skjedd siden da.
Men 13-1500kr må du nok regne med. (Også er man heller veldig om man får det billigere) Kommer nok også litt an på hvor du bor og om du skal bestille fra privat person eller konditori.

Back
Topp