pris på city cross

turboquattro

Gift med forumet
noen som vet hva nyprisen på city cross og city bagen er? jeg fant kun den svenske prisen på nettet.

8-9000 tror jeg...
Når jeg kjøpte min for 3 år siden så betalte jeg 7-8000...

Jeg kjøpte City Cross med City bag i September i fjor :)

Jeg betalte da 5295,- for city cross'en og 2295,- for city bag'en :)
Jeg kjøpte da city bag som var litt dyrere pga den var av de der skinn sortene :p

Jeg tror city bage koster 1995,- om den ikke er skinn eller limited edition, mener det var det dama i butikken sa, uten at jeg skal si det 100% :p

Jeg kjøpte min i sverige.. Det kom på 7000 norske med city cross, city bag og stelleveske :)

tusen takk alle sammen.

da er det bare å finne en forhandler i "nærheten" som selger emmaljunga.

turboquattro skrev:
tusen takk alle sammen.

da er det bare å finne en forhandler i "nærheten" som selger emmaljunga.

Bor du hen da?
Bor du i nærheten av meg? Isåfall anbefaler jeg Mamma-mia i Ølen, kjempekoslig butikk, verdt og ta turen

jeg bor langt oppi hedmark. :p sånn på bondelandet hvor vi har 3 små matbutikker og 1 liten sportsbutikk. :p har handlet i nettbutikken dems og suveren service.

turboquattro skrev:
jeg bor langt oppi hedmark. :p sånn på bondelandet hvor vi har 3 små matbutikker og 1 liten sportsbutikk. :p har handlet i nettbutikken dems og suveren service.

Ohhh, ja litt langt og kjøre til Ølen da ja :p

Jeg mener og ha hørt at Rudo helgesen butikken har vært behjelplige og sendt Emmaljunga om det er skikkelig krise. Så du kan jo kansje prøve der?
Har ikke erfaring med butikken der selv :)

*UtspyttaLaban* skrev:

turboquattro skrev:

Ohhh, ja litt langt og kjøre til Ølen da ja :p

Jeg mener og ha hørt at Rudo helgesen butikken har vært behjelplige og sendt Emmaljunga om det er skikkelig krise. Så du kan jo kansje prøve der?
Har ikke erfaring med butikken der selv :)

tusen takk for tips! da skal jeg høre med dem om dem sender. vet at mange ikke sender emmaljunga vogner.

Back
Topp