Pris på baby jogger city elite

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Hva betalte du for din baby jogger city elite? Inkludert rabatt.
 
3000kr inkl regntrekk :) hvorfor lurer du?
 
3000kr inkl regntrekk :) hvorfor lurer du?
Bare lurte om den prisen jeg hadde funnet den til var bra. Vurderte å kjøpe den igår. Endte med at jeg kjøpte den!
Betalte 3800. Så din pris var bedre.
Men nå er jeg så glad for at jeg får ny vogn i posten snart, så det går helt fint!
Fornøyd med vogna?
 
Bare lurte om den prisen jeg hadde funnet den til var bra. Vurderte å kjøpe den igår. Endte med at jeg kjøpte den!
Betalte 3800. Så din pris var bedre.
Men nå er jeg så glad for at jeg får ny vogn i posten snart, så det går helt fint!
Fornøyd med vogna?

Kjempe god vogn, men foretrekker emmaljunga vognen :) har vogn dilla og har testet en del vogner. Synes dette er den beste av trehjulingene jeg har prøvd :)

Prisen din var ikke ille :) vi var heldig som fikk vognen så billig :)
 
Kjempe god vogn, men foretrekker emmaljunga vognen :) har vogn dilla og har testet en del vogner. Synes dette er den beste av trehjulingene jeg har prøvd :)

Prisen din var ikke ille :) vi var heldig som fikk vognen så billig :)
Hvordan er det å slå den sammen med vognpose egentlig?
 
Jeg fikk tak i en brukt til 3700,- for halvannet år siden.

Tror det funka greit å slå den sammen med vognpose, men innsiden av vogna blir jo liggende ut liksom, så ville nok passet på å ha et teppe under i bagasjerommet eller brette vognposen opp liksom når du slår den sammen.
 
Splitter ny i år for 4150,- på jollyroom, fornøyd med det :) bagen ble kjøpt i sverige (deluxe pram) og kostet 1799,- svenske.
 
Splitter ny i år for 4150,- på jollyroom, fornøyd med det :) bagen ble kjøpt i sverige (deluxe pram) og kostet 1799,- svenske.
Kjøpte du regntrekk også? Har hørt litt rare ting om det regntrekket. Noe annet ekstrautstyr?
Jenta mi er 9 måneder, så vi trenger ikke bag nå:) Mulig vi kjøper en brukt hvis vi får et barn til.
 
Kjøpte du regntrekk også? Har hørt litt rare ting om det regntrekket. Noe annet ekstrautstyr?
Jenta mi er 9 måneder, så vi trenger ikke bag nå:) Mulig vi kjøper en brukt hvis vi får et barn til.
Har ikke fått tak i regntrekk, det var utsolgt.. Har bestilt gjennom barnas hus, så jeg vet ikke hvordan det er desverre.
Har kjøpt flaskeholder og sånn du fester på styret med flere "rom" til småting.
 
Back
Topp