Pris overflytting av egg

Jeg undersøkte dette når offentlige klinikker var coronastengt

Det ble så dyrt og tidkrevende at det ville vært like greit med nytt uttak. Mye byråkrati.
 
10-12 000 mellom St Olavs og Spiren. Krever visst en spesialtransport fra Danmark :)
 
T
Jeg undersøkte dette når offentlige klinikker var coronastengt

Det ble så dyrt og tidkrevende at det ville vært like greit med nytt uttak. Mye byråkrati.

Takk for at du svarte. Var mye frem og tilbake i hode mitt. Å bestemte meg for å ta et femar forsøk i desember. Også frys i januar hvis det ikke går ❤
 
10-12 000 mellom St Olavs og Spiren. Krever visst en spesialtransport fra Danmark :)

Takk ❤ hadde blitt mellom st. Olavs og spiren, men hode å følelsene sa femar / letrozol forsøk i desember. Men er så utrolig takknemlig for spiren å at de tar seg tid :shy: så kan vi spare de pengene på nytt forsøk, søsken økning :)
 
T


Takk for at du svarte. Var mye frem og tilbake i hode mitt. Å bestemte meg for å ta et femar forsøk i desember. Også frys i januar hvis det ikke går ❤
Har du fått femarforsøk gjennom klinikk? Fikk av gynekologen min før vi startet opp med ivf. Tar du otrivelle også, eller kun femar? Stakkars mannen håper vi aldri må gjennom det igjen. Jeg ble visst sinnsyk av de tablettene :hilarious:
 
Har du fått femarforsøk gjennom klinikk? Fikk av gynekologen min før vi startet opp med ivf. Tar du otrivelle også, eller kun femar? Stakkars mannen håper vi aldri må gjennom det igjen. Jeg ble visst sinnsyk av de tablettene :hilarious:

De var ikke så ille når jeg tok de på kvelden (dobbel dose) minimalt med bivirkninger da.
Jeg har tatt disse gjennom sprien. Så ikke gjennom sykehuset ei. Tok også ovitrelle ved samråd fra sprien :woot: ferdig nå så må bare vente å se... kostet oss denne runden 2200 kr, det med ultralyd og sprøyta. Så blir dyrt i lengden hvis man skal holde på der sånn.

Bare å vente å se om det ga noe resultat å at det blir fult ut denne gang :nailbiting:
 
Back
Topp