pris hjelp?

Prøverpåsøsken85

Elsker forumet
jeg skal hente ut disse medisinene neste uke.. Men jeg får ikke sjekket med nettapotek hva det vil komme på da jeg ikke har fått den resepten her i Norge.. noen som har lyst å hjelpe meg å sjekke pris?felles katalogen skjønner jeg ikke mye av.. jeg kan bruke fyramadel istedenfor orgalutran :happy:
20210809_141125.jpg

Fyremadel kostet 360 kr per stk når jeg tok dem i 2019. Tror det var enkelpakker. Hverfall det jeg hentet ut ifølge kvitteringene mine.

Orgalutran kunne jeg få i 5pk og enkelpakke. 5pk kostet ca 1700kr.

ok og om jeg har forstått riktig så kommer disse ferdig blandet så jeg slipper gjøre det?føler alt er så komplisert jeg :mad:men det kan være fordi det nå merker seg forsøk og det begynner å gå opp for meg hva det er vi driver med :nailbiting:

ok og om jeg har forstått riktig så kommer disse ferdig blandet så jeg slipper gjøre det?føler alt er så komplisert jeg :mad:men det kan være fordi det nå merker seg forsøk og det begynner å gå opp for meg hva det er vi driver med :nailbiting:
De kommer ferdigblandet ja :) Inne på felleskatalogen ligger det også instruksjonsfilmer du kan se på!

ok og skal dette holdes kjølig i kjøleskap ?
Gonal-F vet jeg ikke, men Fyremadel oppbevares i romtemperatur. Som sagt over så får du forklart på Apoteket hvordan det skal oppbevares. De setter ofte på et klistremerke på det som skal i kjøleskap.

da er medisiner bestilt. hentes til uka og oppstart neste helg om mens kommer når den skal.. så blir det uttak slutten av august/starten av september.. grugleder meg

da er medisiner bestilt. hentes til uka og oppstart neste helg om mens kommer når den skal.. så blir det uttak slutten av august/starten av september.. grugleder meg
Lykke til :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp