Pris helsekost vs dagligvare

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Tenkte jeg skulle kjøpe inn litt for å lage feks grøt selv til lillemor. Nærbutikken er rema så der finner jeg feks ikke hirse eller kokosfett vil jeg tro...

Men butikker som feks meny har vel litt mer utvalg.. Noen som vet om det er stor prisforskjell der i forhold til helsekostbutikk??

Har ikke sjekket, men jeg betalte 69 for kaldpresset rapsolje naturell hos Meny i går og 49 for kokosolje i en innvandrerbutikk

Har ikke sjekket, men jeg betalte 69 for kaldpresset rapsolje naturell hos Meny i går og 49 for kokosolje i en innvandrerbutikk

Ikke heilt inni denne kokosverdenen, men noe som heter cosca eller noe sånn.... Var det liknende det du kjøpte??

Tusen takk for svar :-) helsekostbutikk er ikke det jeg pleier gå i så vet ikke ei gang hvor det ligger sånn butikk i byen :P

Ikke heilt inni denne kokosverdenen, men noe som heter cosca eller noe sånn.... Var det liknende det du kjøpte??

Tusen takk for svar :) helsekostbutikk er ikke det jeg pleier gå i så vet ikke ei gang hvor det ligger sånn butikk i byen :p
Her finnes Helsekostbutikker på alle senterne. Life og sunkost og sånne :)
Cocosa er det noe som heter ja. Og Helios er et annet merke. Jeg kjøpte noe annet jeg fant i innvandrerbutikken :) Det så hvitt ut, så regner med det er greit. Det heter forresten olje, men er som margarin i konsistensen

Det finnes mange typer kokosolje o.l., og den på helsekost er gjerne dyrere, men den er gjerne extra virgin (som den bør være) og økologisk. Likevel har jeg iblant funnet extra virgin kokosolje av god kvalitet på helt vanlig dagligvarebutikk, selv om det ikke er ofte. Jeg kjøper cocosa fra helsekost.

Hirse og bokhvete (økologisk) kjøper jeg på den lokale kiwibutikken, billigere enn helsekost, men aner ikke om det er forskjell på kvaliteten.

Det finnes mange typer kokosolje o.l., og den på helsekost er gjerne dyrere, men den er gjerne extra virgin (som den bør være) og økologisk. Likevel har jeg iblant funnet extra virgin kokosolje av god kvalitet på helt vanlig dagligvarebutikk, selv om det ikke er ofte. Jeg kjøper cocosa fra helsekost.

Hirse og bokhvete (økologisk) kjøper jeg på den lokale kiwibutikken, billigere enn helsekost, men aner ikke om det er forskjell på kvaliteten.

Finner du hirse med melet i butikken???

Har bare rema her vi bor og stort sett der jeg handler.... Ikke sett det der, men bare kikka med melet...

Hva betaler du for hirse på Kiwi???

Finner du hirse med melet i butikken???

Har bare rema her vi bor og stort sett der jeg handler.... Ikke sett det der, men bare kikka med melet...

Hva betaler du for hirse på Kiwi???
Ja, her har de en liten hylle med spesialprodukter, så det er supert! Må kjøre en halvtime for å komme til nærmeste helsekost, så godt når man slipper det. :-) Skal sjekke prisen når jeg er innom der senere i dag! :-)

Ja, her har de en liten hylle med spesialprodukter, så det er supert! Må kjøre en halvtime for å komme til nærmeste helsekost, så godt når man slipper det. :-) Skal sjekke prisen når jeg er innom der senere i dag! :-)

Er det med allergimat da?? Helsekost i byen men ikke så ofte vi er der :P

Samboer kjøpte hirseflak for meg i går. 28kr, husker ikke hvor mange gram det var i pakka....

Back
Topp