Pris for utleie av bilsete

Trebarnsmor<3

Forelsket i forumet
Noen som vet hva bilseter bruker å ligge på i pris for ei uke eller to? Og hva depositum bruker å ligge på?

Ingen anelse, men ser du er fra nord.
Dersom det er på Østlandet du skal er det fult mulig jeg har et du kan låne, kommer litt an på hvilken type du trenger

Kanskje dei som leier ut biler kan leie ut berre bilstoler? :) Det bruker ikkje å koste allverden, men avhenger av land og type stol.

Jeg har kjøpt bilstolpose fra barnombord.no, og tar alltid med vårt eget på reise. Det er da gratis å sende bilstolen på flyet(leveres på spesialbagasje), kommer ofte på det vanlige bagasjebåndet når man landet.
Bilstolposen kostet 500kr da jeg kjøpte den fordi den var brukt tidligere. Man kan også leie posen fra barnombord.no, men vi reiser mye med fly og bruker taxi fra flyplassene, så vi orker ikke stresse med dårlig sikkerhet i bilene.

Noen flyselskaper lar deg også bruke stolen inne i flyet når barn har eget sete.

Noen flyselskaper lar deg også bruke stolen inne i flyet når barn har eget sete.
Ja, så fremt de har betalt for eget sete, og bilstolen er godkjent av FAA til flygninger. De store bakovervendte klasse-2 bilstolene med støtteforening kan være et problem å få med seg inn i flyet.

Back
Topp