Ulva Forumet er livet 17 Aug 2014 #1 Hva må jeg regne med at det koster for puregon og menopur når jeg skal ha dem? Skal doseres med 150 IE av hver i 11 dager (så langt)..
Hva må jeg regne med at det koster for puregon og menopur når jeg skal ha dem? Skal doseres med 150 IE av hver i 11 dager (så langt)..
Starbucks Forumet er livet 17 Aug 2014 #2 Menopur er ihvertfall den villigste medisinen. Men på felleskatalogen.no finner du all info om medisiner og priser Bare å søke på navnet Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Menopur er ihvertfall den villigste medisinen. Men på felleskatalogen.no finner du all info om medisiner og priser Bare å søke på navnet Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
S sbr Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016 17 Aug 2014 #3 Ulva skrev: Hva må jeg regne med at det koster for puregon og menopur når jeg skal ha dem? Skal doseres med 150 IE av hver i 11 dager (så langt).. Klikk for å utvide … Kommer vel også ann på hvilke ampuller du skal... Ville sjekket felleskatalogen
Ulva skrev: Hva må jeg regne med at det koster for puregon og menopur når jeg skal ha dem? Skal doseres med 150 IE av hver i 11 dager (så langt).. Klikk for å utvide … Kommer vel også ann på hvilke ampuller du skal... Ville sjekket felleskatalogen
Godzilla87 Blir kjent med forumet 3 Sep 2014 #4 Æ fikk puregon å menopur tilsendt i dag... å æ betalte 8022.50 før den hærligheta Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Æ fikk puregon å menopur tilsendt i dag... å æ betalte 8022.50 før den hærligheta Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app