Pris for å lakkere kjøkken?

*FruM*

Elsker forumet
Noen her som har fått lakkert frontene på kjøkkenet?
Hva betalte dere!? [:)]

Vi har lakkert frontene, det er et par år siden så husker ikke helt hvor mye vi betalte. Lurer på om vi betalte 5500 for jobben og rundt 1000 kr for lakken [:)] Det kommer jo litt an på hvem dere velger å bruke da, om det er svart eller ikke [;)]

Forresten, så ble det veldig bra!! Hadde tenkt å male, kjøpt inn maling og greier, men så ombestemte vi oss. Det er vi veldig glade for i dag [:)]

ORIGINAL: *Høna*

Vi har lakkert frontene, det er et par år siden så husker ikke helt hvor mye vi betalte. Lurer på om vi betalte 5500 for jobben og rundt 1000 kr for lakken [:)]

Forresten, så ble det veldig bra!! Hadde tenkt å male, kjøpt inn maling og greier, men så ombestemte vi oss. Det er vi veldig glade for i dag [:)]

Har du bilde? [:)]

ORIGINAL: Et kallenavn

ORIGINAL: *Høna*

Vi har lakkert frontene, det er et par år siden så husker ikke helt hvor mye vi betalte. Lurer på om vi betalte 5500 for jobben og rundt 1000 kr for lakken [:)]

Har du bilde? [:)]

http://marthe-minhverdag.blogspot.com/2011/04/kjkkenet-vart.html

Ser kanskje ikke så godt der, kan finne bilde og legge ut [:)]

Frontene var forresten bonderøde før!

jeg har fått nr til en mann som gjør det svart.. mi venninne sa han gjorde det rundt i den prisklassen 5000 for mitt kjøkken, han gjorde det for rett i underkant av 4000 for hennes, men er mindre skapdører/skuffer.. dette var inkl. maling.

men la ut kjøkkenet for morroskyld på anbudstorget, og der fikk jeg pristilbudd på 14000.... så kommer an på hvem du bruker....

Dytter[:)]

ORIGINAL: Jeentaa

jeg har fått nr til en mann som gjør det svart.. mi venninne sa han gjorde det rundt i den prisklassen 5000 for mitt kjøkken, han gjorde det for rett i underkant av 4000 for hennes, men er mindre skapdører/skuffer.. dette var inkl. maling.

men la ut kjøkkenet for morroskyld på anbudstorget, og der fikk jeg pristilbudd på 14000.... så kommer an på hvem du bruker....

Takk for svar![:)]
14 000 var jo SVINDYRT!! [:-]
Men har spurt litt forskjellige plasser nå om de kan komme med tilbud, så håper det kommer noen billigere! [:-]

Sjekket det en gang...men husker ikke helt.

Det kommer i alle fall an på hvor stort kjøkken du har - altså hvor mange skapdører, skuffer osv. Kaaan det stemme at det var ca 300 kr pr dør...(???)

12 000, det var 23 fronter og 12 skuffer[:)]

Back
Topp