Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Høna*
Vi har lakkert frontene, det er et par år siden så husker ikke helt hvor mye vi betalte. Lurer på om vi betalte 5500 for jobben og rundt 1000 kr for lakken [:)]
Forresten, så ble det veldig bra!! Hadde tenkt å male, kjøpt inn maling og greier, men så ombestemte vi oss. Det er vi veldig glade for i dag [:)]
ORIGINAL: Et kallenavn
ORIGINAL: *Høna*
Vi har lakkert frontene, det er et par år siden så husker ikke helt hvor mye vi betalte. Lurer på om vi betalte 5500 for jobben og rundt 1000 kr for lakken [:)]
Forresten, så ble det veldig bra!! Hadde tenkt å male, kjøpt inn maling og greier, men så ombestemte vi oss. Det er vi veldig glade for i dag [:)]
Har du bilde? [:)]
ORIGINAL: Jeentaa
jeg har fått nr til en mann som gjør det svart.. mi venninne sa han gjorde det rundt i den prisklassen 5000 for mitt kjøkken, han gjorde det for rett i underkant av 4000 for hennes, men er mindre skapdører/skuffer.. dette var inkl. maling.
men la ut kjøkkenet for morroskyld på anbudstorget, og der fikk jeg pristilbudd på 14000.... så kommer an på hvem du bruker....