PrinsesseMayahMin

MiaMoren

Elsker forumet
Må først få si, for en utrolig nydelig jente du har!!! [:)]
Har hun fått hull i ørene?? Har litt lyst å gjøre det på jenta mi også, men visste ikke at det kunne gjøres så tidlig?

Jeg er en aktiv "titter" her på BV, har selv en jente som er født første januar, så jeg hører jo litt til her jeg også. Kjempe gøy å følge med på dere alle sammen[;)]

Takk for hyggelig velkomst! Er vel på tide jeg blir litt aktiv her jeg også, ikke bare sniktitte hele tiden :)

Men tilbake til hull i ørene.. hvordan er det for den lille å få det egentlig? Jeg husker jo at det gjorde litt vondt da jeg fikk det, og at ørene var vonde å ligge på. tenk om hun får infeksjon? ..auu.. men det er jo så søtt!!

Hvor kan man gjøre det da? 

ORIGINAL: Miaimagen

Må først få si, for en utrolig nydelig jente du har!!! [:)]
Har hun fått hull i ørene?? Har litt lyst å gjøre det på jenta mi også, men visste ikke at det kunne gjøres så tidlig?

Jeg er en aktiv "titter" her på BV, har selv en jente som er født første januar, så jeg hører jo litt til her jeg også. Kjempe gøy å følge med på dere alle sammen[;)]

Tusen tusen takk -koselig å høre!:)

Vi tok hull da hun var 3 dager gammel, meksikansk tradisjon. Det var mannen min som gjorde det..han stakk øredobbene rett igjennom, men det er spesiellle øredobber med en slags nål bak...så skrudde vi på en kule bak etterpå..hun gråt nesten ikke noe,de har visste ikke følelser der når de er nyfødte:P

Back
Topp