Prinsesse Madeleine

Sollos

Glad i forumet
Jeg tor ikke jeg hadde klart å tilgi eller stole på min mann om det skulle vise seg at han er/var utro mot meg, skjønner godt at hun går fra han..

Hva syns dere?

Jepp en gang utro altid utro [:o]

nei uff... i tillegg vet jo hele verden om at han har vært utro...
Jeg hadde gått ja... etter å ha sterilisert han... ! [:'(]

Hadde det vart en engangsting så hadde jeg vurdert det, men han var en flørt og tok selv intiativet, var ofte på fest og det ryktes om mange andre damer, så da var vel valget ganske enkelt for sessan... synes synd om henne og den norske dama som blir hatet av svenske folket til tross for at det er han sin feil...

ORIGINAL: pusurask

Sleng gubben på dør[;)]

her også[;)]

Man glemmer jo aldri sånn, så jeg hadde glatt gjort det samme[;)] Og jeg synes ikke bittelitt synd på Tora pga mediepresset og bla bla bla.. Gjort er gjort, pult er pult! Uff.. Hørtes så stygt ut[:D] hehe...

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

Jepp en gang utro altid utro [:o]

ORIGINAL: anne*mor

Man glemmer jo aldri sånn, så jeg hadde glatt gjort det samme[;)] Og jeg synes ikke bittelitt synd på Tora pga mediepresset og bla bla bla.. Gjort er gjort, pult er pult! Uff.. Hørtes så stygt ut[:D] hehe...

Helt enig! Nå hun er så dum å gå ut offentlig med noe sånt! Måtte le når det ordføreren sa at det var god PR for bygda hun kommer fra, haha! All PR er god PR, jeg vet ikke jeg [;)]

ORIGINAL: Bellsi

Helt enig! Nå hun er så dum å gå ut offentlig med noe sånt! Måtte le når det ordføreren sa at det var god PR for bygda hun kommer fra, haha! All PR er god PR, jeg vet ikke jeg [;)]

haha.. Nei, det er ikke god PR må jeg si!! Men da har hu fått sine 15 minutter.. Og litt penger og.. Må da være bra da? hehe..

veldig enig.
hun kunne jo tenkt litt lenger enn nesa rekker hun også... fordet om han tok iniativet var hun jo med på det.. og man må regne med medieomtale når sånt kommer ut.

Back
Topp