Prinsesse kom i okt

nnugni

Glad i forumet
Etter en uke med kvalme og sykehus innleggelse ble jeg satt igang , fikk hormonpille kl 10 med beskjed om at vanligvis får man ihvertifall to slike før ting er igang men nei da trengte bare en jeg:) riene kom rundt 13 og tok seg opp . Kl 17 gikk vannet. Da kl var ca 21 fikk jeg epidural men den virka egentlig ikke så bra. Kl22:30 var det vaktskifte, og hu nye jordmora kjekkaser kl 23 da hadde jeg 4 cm etter en halvtime med smerter fra helvete og oppkast skjenket hun meg og ble veldig overrasket det var det 10 cm så det var ikke så rart jeg hadde vondt når ting gikk så fort helt plutselig , da var det tre pressrier og så ble prinsesse med litt hjelp født. Hun hadde navlestrengen rundt halsen men gråt med engang den ble fjernet. En nydelig liten jente med sine 48 cm og var 2790 gram tung. Hun kom til verden kl 23:57 den 29 okt . 14 dager før termin . Alt er bra med oss begge og vi koser oss hjemme , storesøster er veldig snill med lillesøster og vi er alle veldig glade. ( men veldig trøtt jeg da det ikke er så mye og søvn på natten for lille prinsessen er veldig våken når jeg er trøtt og omvendt , men det går seg vel til ) oi dette ble langt , takk for at du leste.

Gratulerer så mye :-)

Back
Topp