Prinsesse Henriette ♡

Spinners

Glad i forumet
Enda ei prinsesse som har kommet, Henriette kom søndag 12.01.14 kl 20.10. Jeg ble satt i gang pga høy fosterlyd, har vært innlagt siden torsdsg til observasjon. De prøvde med tabletter på lørdag, det funket ikke. 2 nye på søndags morgen. Tok vannet i 12 tiden, fikk rier da, men det gikk sakte. Fikk så epidural og rie stimulerende drypp i halv 5-5 tiden og det gjorde susen! Jeg har vært så mot epidural og hørt så mye rart om den, men fy for en gave. Jeg kunne jo faktisk snakke med mannen frem til press riene! Hun var litt vanskelig å få ut, så jeg ble klippet og de prøvde å gjøre klar tang tror jeg, men lyden ble så lav og hun satt litt fast så legen dro henne ut. Og det gjorde så f*** vondt, kjentes ut som om begge armene var langt oppi dåsa, men ut kom hun og det var så deilig! Vi har hatt ett lite opphold på nyfødt intensiven på Lillehammer i natt, men fikk komme tilbake til Gjøvik på barsel i dag. Nå bare koser vi oss og nyter barsel tiden

♡lille isprinsesse ventes 3.2.14♡
☆taster fra telefon☆

Gratulerer med prinsessa :)

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye med lille Henriette! Godt å høre at det gikk bra :)

teller ned til 9.feb <3
fra appen

Au,au var det første dom slo meg.Føler med deg idag,men heldigvis gikk det bra med jenta deres :-) Gratulerer så mye!

Gratulerer så mye! Oppdaget de høy fosterlyd på svangerskapskontroll? Vet du årsaken til det? Håper dere alle har det bra og koser dere!

Gratulerer så mye med prinsessen:)

Gratulerer såå mye! :D;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye! Oppdaget de høy fosterlyd på svangerskapskontroll? Vet du årsaken til det? Håper dere alle har det bra og koser dere!
Oppdaget det på vanlig kontroll ja, ingen som vet helt hvorfor. Derfor så lang observasjon og tatt en del prøver. Men siden det avviker fra normalen og jeg var over 37 uker så valgte de å sette meg i gang. Ene legen var sikker på at alt var normalt, men hadde de lagt en plan så holdt de seg til den Veldig godt å være ferdig

♡lille isprinsesse ventes 3.2.14♡
☆taster fra telefon☆

Gratulerer så masse! Godt at alt gikk bra med dere begge!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp