Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

det tok ikke lange stønna hahahaha....

ORIGINAL: Sharon
ORIGINAL: *Prinsessa
det tok ikke lange stønna hahahaha....
tenkte bare se om det ble liv jeg[8|]
haha og det skal jeg brette ut her?? haha..
nå har det seg sånn at om vi er på en fest eller har kjente folk hjemme så ender det i sex prat og vi får fram udyret i alle haha...
hohohoho....
jeg har ikke noe imot om samboern knar puppa til ei forran meg lissom haha...bare det ikke skjer bak ryggen min.
vi deler[:)] har dere ikke lært det?? *fnis*
åja jeg har ikke sprika for andre enn gubben siden Linnea kom til verden, så den er jeg sikker på.
det vi legger i åpent forhold da...er ikke at han skal ha seg med ei og jeg med en kar hver for oss...
men sammen
nå sprekker jeg snart.
må se hva dere svarer på denna. men ja...jeg har vel sagt nok nå[8D][8|]
koslig da med egen tråd og greier der jeg deler mitt åpene forhold med alle[:)]
Siden Linnea kom til verden du.
Så den nye er gubbens, mens Linnea er en annens[8D]
Juhu.....! firkanter, femkanter og sekskanter er tingen, tar dere dere en tur snart eller[8D]
Du river meg alltid så med du prinsessa, du vekker det lille udyret i meg som jeg trodde var long gone.
bare pgr forholde mitt haha...
lillemoor og tuppa ble helt på tuppa og forsvant...
skræmt dæm nok mæ horefaktan mine ja[8D]
ja liv ble det for oss haha[8D]
haha neida. ser ikke på meg som horat nei...langt derifra.[8D]
haha stakk ho fra gubben din sharon? haha...
vi har hørt mange sånne historier, der de har hvert på hotellrom og kjærringa har blitt drit sjalu og klikka helt haha...
ikke opplevd dette. men har heller ikke møtt så mange da.
man finner fort ut om dette ikke er noe som passer i forholdet.
vi har hørt mange sånne historier, der de har hvert på hotellrom og kjærringa har blitt drit sjalu og klikka helt haha...
ikke noe hotellrom og gubben stod bare å danset med en kompis, da en kjærring danset sin vei bort og tok begge på tissen (trodde fulle meg)
ikke noe hotellrom og gubben stod bare å danset med en kompis, da en kjærring danset sin vei bort og tok begge på tissen (trodde fulle meg)
danser vi her og typen tar hånda neddi gensern til ei dame og sier sjekk her a prinsessa haha...gjør meg ingen ting.
har du vært på sexhibition eller haha...
jeg ville at samboern skulle få lapdance der veit du. men hu svenske berta trodde ikke jeg mente alvor...jeg er sikker på at hun trodde jeg skulle banke livskiten ut av henne etter jobben haha...
Hahahaha!
Skumle prinsessa må man passe seg for[8D]
Nei vet du, det var på et utested i byen og ingen av oss kjente den dame, det var en vilt fremmed.
Ikke kompisen til gubben kjente henne en gang og han kjenner jo absolutt alle.
Men han ler av meg etter den episoden den dag i dag og det begynner å bli noen år siden nå.
danser vi her og typen tar hånda neddi gensern til ei dame og sier sjekk her a prinsessa haha...gjør meg ingen ting.
har du vært på sexhibition eller haha...
jeg ville at samboern skulle få lapdance der veit du. men hu svenske berta trodde ikke jeg mente alvor...jeg er sikker på at hun trodde jeg skulle banke livskiten ut av henne etter jobben haha...
Hahahaha!
Skumle prinsessa må man passe seg for[8D]
Nei vet du, det var på et utested i byen og ingen av oss kjente den dame, det var en vilt fremmed.
Ikke kompisen til gubben kjente henne en gang og han kjenner jo absolutt alle.
Men han ler av meg etter den episoden den dag i dag og det begynner å bli noen år siden nå.
jeg hadde heller ikke likt om villt fremmede bare kom å tafsa på gubben. det må være kjente haha...også riktig setting da selvfølgelig.
men med litt alkohol innabords så er det utrolig hvor artig en kan ha det haha....
alkohol gjør mye med enn det er sikkert.
Det er både på godt og vondt[8D]