Etter fotballspilling, sex og føde"mat" dagen før fikk jeg endelig rier tirsdag 20 mai. Begynte i 12-13 tiden og hadde ca hvert 10 min frem til kl 16. Hjalp på å gå tur, fikk da rier mellom 5-7 min som varte 40-60 sekunder. Fikk komme inn på sjekk på føden kl 21.15 og hadde da 6 cm åpning
Hun hadde høy puls så de tok vannet . Fortsatt høy puls og to leger var stadig innom for å se om hun hadde det bra. Ikke noe dramatisk men de ville se til at hun ikke ble stresset for mye. Gikk fra 6cm til full åpning på 15 min ca og hun var ute på to pressrier.
Fikk to pyntesting og nå koser vi oss veldig her. Spent på hva storebror sier når han får se henne!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hun hadde høy puls så de tok vannet . Fortsatt høy puls og to leger var stadig innom for å se om hun hadde det bra. Ikke noe dramatisk men de ville se til at hun ikke ble stresset for mye. Gikk fra 6cm til full åpning på 15 min ca og hun var ute på to pressrier.
Fikk to pyntesting og nå koser vi oss veldig her. Spent på hva storebror sier når han får se henne!
Sent from my iPhone using BV Forum