Prins? Prinsesse?

MissAugust

Gift med forumet
Er d bare meg eller flere som ikke se sansen for bruken av disse 'titlene' på babyer..? For meg er dette titler som hører til kongehuset og ikke hvermannsen sine barn..

Jeg syns folk skal drite i hva andre kaller hverandre, så lenge det ikke er noe slemt/stygt!

Her i huset er jeg dronninga, og jenta mi er prinsessa..her er det vi som regjerer. 

Det vil ikke si at jeg kaller henne prinsesse 24/7, faktisk ganske sjeldent. Men hvis jeg føler for å gjøre det, eller no annet som snuppa, gullungen, jenta mi, trollet, eller whatever, så gjør jeg det emoticon

Folk skal få kalle sine barn akkurat hva de vil for meg, jeg bare lurte om d var fler enn meg som ikke har sansen for d..

har ikke kalt  vesla for prinsessa, men syns det er helt greit folk gjør det.. er ikke så opptatt av om det er kongelig eller hvermansen jeg... litt for gammeldags for meg det gitt. men vesla, tulling, terroristen, gullungen, snuppetuppa er ord som blir brukt her...

syns derimot det lyder dårlig når noen kaller sønnen sin for sneipen...

Jeg bryr meg ikke om det, men tror ikke jeg har kalt ham for prinsen min noen gang...

Går i the destroyer, pøbelunge, Lillegull, lille venn, drittunge/stinky når han har bæsja (må slutte med det, sier det med kosestemme, men det blir noe å fortelle i barnehagen... HUFF :p), terminator... Jah... Som dere skjønner er ungen litt voldsom :p Ingenting er trygt.

Back
Topp