Princess

sjukesøster

Forumet er livet
Hei og hopp :)
Nøken som he sett blått sengesett med kvite stjerne på princess til barn? :)trur stjernene e kvite..eller en anna blåfarge..får det i lys lilla med mørke lilla stjerne til jente. He rva dei utsolgte å sku slutte å ta det inn..hulk..
 
Stjernene e blå og mørkeblå ;)
 
Det har vi til Trym! Jeg kan se rundt om her på Princess.....hvilken str?
 
Jeg kan se også. :) Det minner meg på at jeg har helt glemt å si ifra at jeg var innom tre forskjellige Lindex og ingen hadde str. igjen. Bare altfor stort.
 
rekna med det, det e veldig populære kle :) men takk for att du såg etter :) han he dyne str 100*140 :) fargen hadde passa slik til gardinene has..ej he blitt interiørgal..tussete ;)
 
Korleis går det med Crazy Baby? :)
 
Det går veldig opp og ned. Han er ikke før blitt frisk før det er på an igjen. I forrige uke var det Barneklinikken og UL av de edle delene. Væskeansamling i testiklene. Det ser ut til å komme seg. I går slo det ut høy feber og influensa. Han er redusert etter å ha vært mye syk. I tillegg har han astmahoste som blir ti ganger verre når han får infeksjoner. Nettopp gitt han Ventoline. Natten blir vel så som så. Takk som spør. Du er god du. <3>
 


CrazyBeautiful skrev:
Det går veldig opp og ned. Han er ikke før blitt frisk før det er på an igjen. I forrige uke var det Barneklinikken og UL av de edle delene. Væskeansamling i testiklene. Det ser ut til å komme seg. I går slo det ut høy feber og influensa. Han er redusert etter å ha vært mye syk. I tillegg har han astmahoste som blir ti ganger verre når han får infeksjoner. Nettopp gitt han Ventoline. Natten blir vel så som så. Takk som spør. Du er god du. <3>

Sorry at eg kupper tråden Sjukesøster..
men må bare sende en klem til Crazybaby og den søte mamman hans!
det er nok no!
dokke må jo vere utslitt av sjukdom alle mann!  Godt han har ei så god mamma til å passe på han!
 


Klesklypa skrev:


CrazyBeautiful skrev:
Det går veldig opp og ned. Han er ikke før blitt frisk før det er på an igjen. I forrige uke var det Barneklinikken og UL av de edle delene. Væskeansamling i testiklene. Det ser ut til å komme seg. I går slo det ut høy feber og influensa. Han er redusert etter å ha vært mye syk. I tillegg har han astmahoste som blir ti ganger verre når han får infeksjoner. Nettopp gitt han Ventoline. Natten blir vel så som så. Takk som spør. Du er god du. <3>

Sorry at eg kupper tråden Sjukesøster..
men må bare sende en klem til Crazybaby og den søte mamman hans!
det er nok no!
dokke må jo vere utslitt av sjukdom alle mann!  Godt han har ei så god mamma til å passe på han!



Tusen takk, klypa. <3 det er slitsomt, ingen tvil om det, men mest for sjuklingen. jeg vil bare at han skal bli frisk som en fisk, og forbi det lenge. fortsatt feber og slapp og hele pakken, men håper han er bedre til julaften. nå har vi en henvisning hos barnelege, så krysser fingrene for at vi hører noe snart, og får en helsjekk og vurdering på astmaen og medisiner.>
 
Kryssa fingrane for at de e gjort no og han blir bra..travelt for lisjen og ikkje minst mora. God Jul klem :)
 
Nokon som har funne det frå princess? :-)
 
Bare lilla....uten at jeg sjekka størrelsen.......;-( Men om jeg går forbi flere princess`er skal jeg sjekke! Ville du da fått sendt det i posten?
 
Back
Topp