Princess støvler barn kjøpt på sparkjøp

Idun82

Forelsket i forumet
Hei. Er det noen her som har kjøpt princess støvler til barna sine? De har litt for inni seg, også kan du snøre de igjen oppe... Vi kjøpte de i helga, men jeg syntes de såg så store og tunge ut... er det noen som har noen erfaringer med de? Er så i tvil om jeg skal bytte de eller ikke...

De rekker henne litt under knærna ser jeg. De andre var i str 22-23m men blei for små nå når en skal ha plass til både strømpebukse, sokker og kanskje tjukke sokker, så det er jo viktig at de er litt store og vide og, men...

dytter... er det bare jeg som har kjøpt disse?

har sett d, og de var kjempefine. Ossen størrelse kjøpte du da?

Madeleine har vintersko fra coop obs, og ho har i størrelse 27.

Ja, syntes og de var kjempefine, også et stort pluss at det var for i de... Jeg kjøpte str 25, og da hadde hu ca 1 - 1 1/2 cm å vokse i. (dette var uten tjukke sokker) De er jo litt høyere enn de andre støvlene hennes, så det blir kanskje bare en vanesak?!?

ORIGINAL: Idun82

Ja, syntes og de var kjempefine, også et stort pluss at det var for i de... Jeg kjøpte str 25, og da hadde hu ca 1 - 1 1/2 cm å vokse i. (dette var uten tjukke sokker) De er jo litt høyere enn de andre støvlene hennes, så det blir kanskje bare en vanesak?!?

ho blir sikkert vandt til det. Madeleine hadde str 23 i vintersko forrige vinter, men i sommer vokste beina ut av alt ho hadde av skotøy [:)]

Hehe, de vokser i rekordfart noen ganger ja... [:D] Grunnen til at jeg stresser slik er at familiebarnehageassistenten hun går hos er så nøye på hvilke klær og sko de har på seg, kun det hun mener er godt nok å ha på barna... (jeg måtte kjøpe ny buksegarderobe til henne da hun begynte der)  Men da tror jeg at jeg går for de støvlene allikevel jeg da... [;)] takk for godt svar...:)

Back
Topp