princess smekkesjarmør

mariak

Glad i forumet
Hei!
Lurer egentlig på om det er noen her som har sendt inn bilde i denne konkurransen? Jeg har prøvd så mange ganger, men får bare opp ei feilmelding, noe "server error in '/' application" [8|] Har kontaktet princess, fikk beskjed om å nullstille og noe annet jeg ikke forstod... Er det andre som har hatt problemer med denne siden?? For i så fall har jeg lyst å kontakte dem igjen... Har veeeeeldig lyst på reisegavekort altså [8D]

*dytter* flere?

Hm, hva, det har jeg ikke hørt om, her er det windows/ explorer.... [8|] nå er jeg ikke noe datageni, mildt sagt...

Firefix eller FirefOx????

Hadde problemer. Brukte samboern sin pc å da funka d

Ikke prøvd enda i år, men var med i fjor, kom da på 2.plass [:D][:D][:D][:D]

...må finne et bilde å sende inn da... [;)]

Så kult, vant du noe da? Hadde vært morsomt å se bilde da! [:)] Forresten, hvor er nordens Tel Aviv??

ORIGINAL: mariak

Så kult, vant du noe da? Hadde vært morsomt å se bilde da! [:)] Forresten, hvor er nordens Tel Aviv??

Jepp, vant et digitalkamera [:D] Har ikke bildet her på den nye pc'n min, dessverre...

Nordens Tel Aviv er Harstad.  (Hentet fra en replikk i tvnorges julekalender Tøyengata[;)])

ORIGINAL: mariak

Hm, hva, det har jeg ikke hørt om, her er det windows/ explorer.... [8|] nå er jeg ikke noe datageni, mildt sagt...

Firefix eller FirefOx????

Unskyld, liten skriveleif der, skal såklart være firefOx[;)]

Skal jammen kontakte dem igjen, siden det er flere som har hatt problemer med den [>:]

Bruker Explorer, tro om det er der problemet ligger??? [:o] dritt altså...

Back
Topp