Primolut

Ønskeross2

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Har et spørsmål om syklusen etter Primolut (har allerede googla såklart, men er mye hyggeligere å spørre dere om dere har noen erfaringer): :D

Hadde hysteroskopi i slutten av september, og gikk derfor på Primolut fra syklusdag 3 den syklusen (Primolut holder slimhinnen tynn så de ser godt under undersøkelsen). Hysteroskopien var syklusdag 22. Sluttet på medisinene den samme dagen og fikk mens to dager senere.

Nå er jeg litt spent på hvordan denne syklusen kommer til å oppføre seg. Skal nemlig i gang med nytt forsøk når mens kommer, og vil helst ikke ha det forsøket for tett oppunder jul (da vil jeg ha IVF-fri!!).

Internett sier at veldig mange får überlang syklus i syklusen ETTER primolutt, og det har jeg ikkenoe lyst til! Har vanligvis eggløsning rundt syklusdag 20-ish. Er på syklusdag 12 i dag, og det virker på kroppen som om EL er på gang egentlig. Har tatt el-tester de siste tre dagene. Var tydelige streker, men ikke positive. Så her virker det nesten som om denne syklusen kommer til å bli KORTERE?

Så - har noen av dere opplevd sykluskrøll etter Primolut, og hvordan artet det seg i så fall?

Leser at mange bruker den i slutten av syklus, enten for å utsette mens eller for å fremkalle mens. Jeg har jo tatt den fra starten av syklusen, og da blir det kanskje litt annerledes?

Bonusspørsmål: fler som opplevde helt syke humørsvingninger av den? Jeg slo alle mine egne rekorder i koko oppførsel de ukene, hehe.:dead:
 
Jeg har brukt primolut mange ganger, føler det varierer veldig hvordan syklusen etterpå blir. Men så er syklusen min veldig ustabil ellers også. Ville egentlig mest svare deg for å si meg enig i at primolut er helt grusomt for humøret. Haha! Og så fikk jeg så syke hetetokter av de! Er det legemiddelet i prøvegamet som har gitt meg flest bivirkninger.. :yuck:

Håper du slipper syklus tull og at det går deres vei i det neste forsøket! Er det fersk eller frys?
 
Jeg har brukt primolut mange ganger, føler det varierer veldig hvordan syklusen etterpå blir. Men så er syklusen min veldig ustabil ellers også. Ville egentlig mest svare deg for å si meg enig i at primolut er helt grusomt for humøret. Haha! Og så fikk jeg så syke hetetokter av de! Er det legemiddelet i prøvegamet som har gitt meg flest bivirkninger.. :yuck:

Håper du slipper syklus tull og at det går deres vei i det neste forsøket! Er det fersk eller frys?
Åh, takk for at du tok deg tid til å fortelle at du også reagerte på dem. Har ikke hørt om så mange som ikke tålte dem så godt og begynte å lure på om det bare var meg. :joyful:
 
Back
Topp