Primolut&Letrozol

sunflower_

Blir kjent med forumet
Hei damer! :rolleyes:

Ble ferdig med Primolut på torsdag og går nå på Letrozol, er foreløpig på dag 2!
Er det noe her inne som vil fortelle om sine erfaringer med begge reseptene å om det endte med å bli gravid?:happy112
 
Hei damer! :rolleyes:

Ble ferdig med Primolut på torsdag og går nå på Letrozol, er foreløpig på dag 2!
Er det noe her inne som vil fortelle om sine erfaringer med begge reseptene å om det endte med å bli gravid?:happy112
Ja jeg ble gravid på første runde :) (mistet senere dessverre). Fikk det pga manglende el.
 
Ja jeg ble gravid på første runde :) (mistet senere dessverre). Fikk det pga manglende el.

Så kjekt! Jeg har en mistanke om at jeg får eggløsning men at egget ikke slippes, men har ikke så god greie på dette! Så håper jo at Letrozol vil gjøre at egget modnes og slippes, tiden vil vise! Kjempe spent! :wav
 
Så kjekt! Jeg har en mistanke om at jeg får eggløsning men at egget ikke slippes, men har ikke så god greie på dette! Så håper jo at Letrozol vil gjøre at egget modnes og slippes, tiden vil vise! Kjempe spent! :wav
Samme problem her. Men mange har bra erfaring med letrozol ♥️
 
Har erfaring med Provera og Letrozol.
Vet ikke om primolut kanskje er noe av det samme som det? Min datter fyller 11 mnd denne mnd, etter 5 runde på Letrozol :)


Primolut fremkaller menstruasjonen så om Provera gjør det så er det nok samme type "kur" :angel4
Utrolig kjekt å høre om folk med positive erfaringer! Satser på det klaffer på første forsøk men gir ikke opp om det ikke går med engang!
 
Hei damer! :rolleyes:

Ble ferdig med Primolut på torsdag og går nå på Letrozol, er foreløpig på dag 2!
Er det noe her inne som vil fortelle om sine erfaringer med begge reseptene å om det endte med å bli gravid?:happy112


Hverken enkel eller dobbel dose med Letrozol har gjort noe hos meg, men har sammen med gyn funnet en fin oppskrift! Bruker Letrozol i fem dager, så over til Puregon sprøyte (50-75 IE daglig) i 7-14 dager, så Ovitrelle. Det har klaffet flere ganger :Heartred Blir litt lengre pp og mye oppfølging med UL pga Puregon, men det må til :)

Er selv på dag 1 med Letrozol nå. Lykke til:love7
 
Ble gravid i pp3 :) Brukte dobbel dose alle tre gangene.
 
Hei! Tok siste tablett igår men idag fikk jeg plutselig litt brunt/rødt utflod i trusa?.... Erfaringer??
 
Back
Topp