Mammaia 81
Elsker forumet
Heisann! Skal spraye en gammel sprinkelseng og en hylle til veggen. Har kjøpt spraybokser på Europris, og leste noe her tidligere ang. en "Grunning" på boks man kunne bruke under!
Jeg fant en primer men så sto det "antirust" under så ble usikker på om det var den jeg skulle bruke, noen som vet noe om dette?
Sprinkelsenga jeg skal spraye er 10 år gammel og lakken er stortsett slitt bort langs kantene, så den er veldig ru, og derfor tenkte jeg spraye den! Siden det etterhvert vil bli utsatt for slitasje når barnet blir eldre tenkte jeg likevel at det var lurt å bruke en form for grunning!
Tar gjerne imot råd fra noen med erfaring :)
(trenger jeg mer enn en boks forresten?)
Har forresten kjøpt en boks med antikkhvit og en med vanlig blank hvit!
Noen som har prøvd dem og kan anbefale den ene eller den andre?
resten av møblene som skal males i rommet blir malt i eggeskall. Veggene i sjøsand.
Jeg fant en primer men så sto det "antirust" under så ble usikker på om det var den jeg skulle bruke, noen som vet noe om dette?
Sprinkelsenga jeg skal spraye er 10 år gammel og lakken er stortsett slitt bort langs kantene, så den er veldig ru, og derfor tenkte jeg spraye den! Siden det etterhvert vil bli utsatt for slitasje når barnet blir eldre tenkte jeg likevel at det var lurt å bruke en form for grunning!
Tar gjerne imot råd fra noen med erfaring :)
(trenger jeg mer enn en boks forresten?)
Har forresten kjøpt en boks med antikkhvit og en med vanlig blank hvit!
Noen som har prøvd dem og kan anbefale den ene eller den andre?
resten av møblene som skal males i rommet blir malt i eggeskall. Veggene i sjøsand.