Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk. Da skall jeg ta med iPad og skall prøve forklare at hun ikke får lov at klø. Hun klør alreden så mye fra før av så jeg får vel sitte og følge meg godt på at hun ikke gjør det etter hun har tatt testen.Min var noe yngre, men prikkene kommer til å klø og hvis hun klør på dem kan testen bli ødelagt, så jeg ville forberedt henne på det og tatt med distraksjoner. Det er også en del venting før resultatet er klart. Jeg hadde ikke inntrykk av at det var spesielt vondt, men de skjærer et bittelite riss i huden for hver prikk. Min syntes det var litt skummelt først, han var akkurat fem år da vi testet.
Kan man ta prikktest tidlig tror du? Vurderer mi egen..Jenta på 7 skall ta prikktest nest uke.
Noen som kan dele erfaring sånn at jeg kan forberede jenta best mulig på det![]()
Kan man ta prikktest tidlig tror du? Vurderer mi egen..
Vet ikke men visst du vil og jeg ikke glømmer det ut så skall jeg spør den legen vi skall til på torsdagKan man ta prikktest tidlig tror du? Vurderer mi egen..
Vet ikke men visst du vil og jeg ikke glømmer det ut så skall jeg spør den legen vi skall til på torsdag
Hvor gammel er barnet?
18 mndVet ikke men visst du vil og jeg ikke glømmer det ut så skall jeg spør den legen vi skall til på torsdag
Hvor gammel er barnet?