Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: xCamillax
ORIGINAL: bondekone
de bruker en slags skalpel som de stikker hul i huden så drypper de på en væskle av de forskjellige tingene det ska taes prøver på
Grøss. Nå gruer jeg meg litt jo [&:]
ORIGINAL: snuppa80
de bruker en slags skalpel som de stikker hul i huden så drypper de på en væskle av de forskjellige tingene det ska taes prøver på
Det er bare et bitte lite stikk[;)] Men det er en del stikk da, husker ikke helt, men er det 18 eller noe sånn? Er overhodet ikke vondt!!!
ORIGINAL: xCamillaxdet ser en rimelig fort etter prøven,en ska vente i 1o min så ser legen eller pleieren på armen og hvis det da har blitt hovent eller rødt så er en alergisk mot det en har testet for
ORIGINAL: snuppa80
Det er bare et bitte lite stikk[;)] Men det er en del stikk da, husker ikke helt, men er det 18 eller noe sånn? Er overhodet ikke vondt!!!
Puh! Det var godt å høre at det ikke er vondt. Men jeg gruer meg allikvel. Får man vite resultater med en gang?
Og må man si hva man tror man ikke tåler? Fikk spørsmål om det i et skjema jeg skulle ta med, men grunnen til at jeg tester meg er jo fordi jeg ikke vet hva jeg reagerer på!
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
sånn gjorde ikke jeg det.
de klistret en STOR lapp på ryggen min med MANGE små rom på.
Og inni hvert rom hadde de forskjellige ting jeg kunne reagere på.
Hadde dette på meg i 2-3 dager uten å kunne dusje eller svette.
Ingen som stakk hull i meg.
Men nå var det kosmetiske ting de skulle sjekke,
lypsyl og hudkremer o.l. tror jeg det var.
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
sånn gjorde ikke jeg det.
de klistret en STOR lapp på ryggen min med MANGE små rom på.
Og inni hvert rom hadde de forskjellige ting jeg kunne reagere på.
Hadde dette på meg i 2-3 dager uten å kunne dusje eller svette.
Ingen som stakk hull i meg.
Men nå var det kosmetiske ting de skulle sjekke,
lypsyl og hudkremer o.l. tror jeg det var.
Men var det en prikktest da? Hvis de ikke prikket deg, hehe.