Prikking/ iling/ stikking i korsrygg ned langs beina

Fluff

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Flere som opplever dette? Har hatt det slik de siste dagene. Vil på en måte bare stramme musklene, nesten som en refleks. I tillegg til at lillegutt nå presser veldig på blæra. Holder på å bli gærn, og sliter med å sove om natta av begge deler. Gleder meg til han kommer :)

Kan se for meg at det er nerve i klem? Jeg har en ryggskade og får det ofte til vanlig, men så lenge i svangerskapet har jeg (bank i bordet) ikke hatt det :)

Kan se for meg at det er nerve i klem? Jeg har en ryggskade og får det ofte til vanlig, men så lenge i svangerskapet har jeg (bank i bordet) ikke hatt det :)

Ja det kan godt hende. Er liksom ikke vondt, men irriterende og ubehagelig. Høres det kjent ut?

Hmm høres ut som da småen "poka" meg i noen nerver, men det kjente jeg mest i "hufsa" :P

Ja det kan godt hende. Er liksom ikke vondt, men irriterende og ubehagelig. Høres det kjent ut?

Ja det høres veldig kjent ut, nesten som små lyn? Ikke sånn at man vil hyle akkurat, men bare irriterende? :) Kan se for meg at de små dytter borti mye rart og at noen nerver til tider blir litt klemt. Nå har hevelsene i hendene mine gjort at jeg mistre følelsen i hendene hele tiden, enten mister jeg følelsen eller så får jeg kjempevondt. Så stas altså :p

Ingeniørfrue : Hahaha, Hufsa :D

Hehe.. Gikk det over etterhvert da? :)
Jaaa, ikke kjent det i det siste :) sikkert fordi han ligger annerledes. Kanskje få litt lett massasje der du har vondt?

Ja det høres veldig kjent ut, nesten som små lyn? Ikke sånn at man vil hyle akkurat, men bare irriterende? :) Kan se for meg at de små dytter borti mye rart og at noen nerver til tider blir litt klemt. Nå har hevelsene i hendene mine gjort at jeg mistre følelsen i hendene hele tiden, enten mister jeg følelsen eller så får jeg kjempevondt. Så stas altså :p

Ingeniørfrue : Hahaha, Hufsa :D

Ja, akkurat sånn kjennes det ut! Godt mulig det er det.

Såpass! Vann i kroppen? Ja det er mange spesielle ting med å være gravid :p

Ja, akkurat sånn kjennes det ut! Godt mulig det er det.

Såpass! Vann i kroppen? Ja det er mange spesielle ting med å være gravid :p

Er sikkert litt vann i kroppen. Ser ikke så mye til det, da. Er bare glad jeg ikke fikk dette i starten :p

Håper nervegreiene gir seg :)

Sikkert en isjias nerve som er i klem. Hørtes veldig likt det jeg hadde når prolapsen herjet ;)

Sikkert en isjias nerve som er i klem. Hørtes veldig likt det jeg hadde når prolapsen herjet ;)

Kanskje det. Men er det ikke slik at man ikke klarer å stå på tærne eller noe isåfall? Kan jo være at det bare er i tilfeller der man har sterkere plager enn meg da :)

Back
Topp