Prikker på hele kroppen:(:(

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Uff og uff stakkars lille jenta mi, prikker på hele kroppen. Var hos lege forrige uke da hadde hu så utslett på tissen fikk kortison krem jeg sku smøre på i en uke ble helt fin der fort. Plutselig har hu fått prikker på hele kroppen ik har hu feber kjempefin allmenntilstand. Var hos lege igjen i går fikk beskjed om at d kunne være virus. Fikk liksom ik ordentlig svar følte jeg. Dro på helse stasjon i dag de visste ik hva d var:/ håper d blir borte snart er jo så varmt. Så vi holder oss mest i skyggen om dagen , vil jo ik smøre med solkrem nå heller....

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Uff hørtes ikke godt ut :(

Leger sier stort sett virus når dem ikke helt vet hva det er selv.. det kan ikke ha noe med varmen å gjøre da? Åssen prikker er det?

Mellomste har fått masse bitt av knott eller klegg.. men der ser man tydelig at det er stikk/bitt da.. hun blødde fra de:eek: har funnet rundt 10 stk på kroppen hennes..

Ja tenker meg legen sier noe sånt når de ik vet:/ var jo inne hos lege maks 3-4 min får jo vondt av snuppa mi. Ser jo at hun klør oxo. Kjenner at hele ungen er ruglete liksom, prikker på prikker kjennes ut som kviser. Blir litt engstelig å jeg da. Blir ik dette bra til over helga, må nok jeg hønemamma ringe en tur til legen igjen:/ har jo hatt d en stund nå.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kan jo ha vært en reaksjon på kremen hun fikk? Eller kanskje det har med varmen å gjøre?

Lille her har også masse prikker på overkroppen. Snakker hundre liksom. Tror det er varmeutslett da.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp