Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tittet litt på bilder nå og den står ikke ut slik det ser ut til at den skal gjøre. Minner mer om et stort stikk egentlig, men ingen stikk varer så lenge.Kan det være en skin-tag? De er ufarlige hvertfall, men kan fjernes pga det estetiske![]()
Den er ganske stor og kom nesten over natta. Husker ikke akkurat, men plutselig var den der. Føflekker kommer annerledes. Jeg har selv minst 1000 stkBegynnende føflekk?
Ikke noe jeg har peiling på, men ser ufarlig ut (ikke rødt og hissig).![]()
Enn vannkopper? De blir jo gule i midten! Og man kan godt bare ha en, uten andre symptomer.Denne har ikke slik prikk i midten som det står de skal ha. Jeg trodde egentlig først set var et stikk, men så ble det litt gult i midten, men tror ikke det er noe verk i det. Men siden det tar så lang tid før det forsvinner så begynner jeg jo å lure litt. Litt usikker på om jeg vil utsette henne for en gresk hudlege også![]()
Hehe, har nesten ingen så vet ikke hvordan de "oppstår"!Den er ganske stor og kom nesten over natta. Husker ikke akkurat, men plutselig var den der. Føflekker kommer annerledes. Jeg har selv minst 1000 stk![]()
Det kan se ut som en vannkopp, men leste om det og de skal jo bli skorpe etter noen dager. Her er det en måned uten endring og det virker ikke som om det klør. Hun bryr seg ikke om jeg tar på den heller.Enn vannkopper? De blir jo gule i midten! Og man kan godt bare ha en, uten andre symptomer.
Ja, vannkopper tørker ganske fort inn så da er det ikke det. Så merkelig!Det kan se ut som en vannkopp, men leste om det og de skal jo bli skorpe etter noen dager. Her er det en måned uten endring og det virker ikke som om det klør. Hun bryr seg ikke om jeg tar på den heller.