Prevent adall - badegruppa anyone?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Er der noen her som er med i prevent adall prosjektetved Oslo universitetssykehus? Vi havna i badegruppa og har nå gjennomført vårt første oljebad... Seriøst...1/2 dl olje i 8 dl vann?? Det var jo olje overalt? Og åtte l vann i ei stor badebalje er jo ingenting, men vi kan ikke bytte til mindre balje, for treåringen trenger såpass str på. Og kjøper vi en mindre til dette formålet har vi liksom ikke noe sted å ha den, da blir den bare flytende rundt på badet. Dusjgulvet ble jo kjempegodt også av oljen... Kjente jeg mistet litt motet allerede etter første bad og fikk lyst til å trekke meg fra hele prosjektet. Det er jo så viktig med forskning, så vi var superpositive, men jeg føler det er vanskelig for oss å gjennomføre det, rent praktisk. Det kommer bare til å bli et irritasjonsmoment for oss hver eneste dag. Noen som er i badegruppa som får det til å funke?

8 dl vann? Du er sikker på du ikke har lest feil? Eller evt at det var blandingsforholdet men at du skulle få ha mer vann? For altså, unde en liter badevann er jo vaskevann, ikke badevann.

Men oljebad er gris ja. Vi er ikke i prevent adall siden vi bor i feil del av landet, ellers hadde jeg vært det. Glatt. og gjerne badet. Vi bader med olje uansett, men ikke SÅ mye, (men mer enn de fleste) og absolutt mer enn en liten liter vann

Back
Topp