Prevensjon

Skorpion82

Forelsket i forumet
Ikke det at det haster helt enda da men....[:)] hvilke alternativer har vi som ammer å velge mellom?? Vet at minipillen er mye brukt, men er det andre? (minus kondom)? Redd for at jeg kommer til å glemme å ta minipillen til riktig tidspukt hver dag...er det ikke sånn at det bare er ca 3 timer slingringsmonn fra tidspunktet du burde ta pillen og til den ikke lenger er sikker?

jeg skal sette inn spiral på 6 ukers kontrollen.. har ikke bestemt meg om jeg skal h hormon- eller kobber spiral men..
 orker ikke piller og stav og sånt, er så sykt mye hormoner i det.  hormon spiral er det hvertfall lite hormoner, og de virker bare på det området det skal, til motsetning til piller, som går på hele kroppen.

Jm mi anbefalte meg noe nytt som har kommet på makedet[:)] P-piller når du ammer, de p-pillene kan du bruke da det har gått 6 uker etter fødsel. det har jeg tenkt å bruke. Liker ikke spiral er så redd for infeksjon.

jeg får ikke p-preperater på grunn av sykdom i familien ,og jeg vet at jeg hadde blitt gal av å ha spial...vet ikke engang hva det er egentlig ,men tanken på å ha noe oppi der heeeele tia gir meg grøssninger...hehehe

blir vel avhold eller regnfrakk her i huset....[8|]

Back
Topp