Prevensjon

Behappybee

Betatt av forumet
Februarhjertene2017
Hvilken prevensjon skal dere bruke nå etter fødselen?
Jeg hadde spiral før graviditeten og var veldig fornøyd. Ingen blødninger og trengte ikke å tenke på prevensjon på seks år. Det var dog litt ubehagelig å sette den inn og ta den ut

Har tenkt å bruke piller i starten, så får vi se etterhvert

Jeg tenker spiral for nå skal vi ikke ha flere barn. Brukte minipillen mens jeg ammet sist og gikk så over til p-ring etterpå.

Skal ha spiral. Hadde det mellom nr 2 og 3 også og synes det var veldig greit.

Tenker minipillen, siden vi tenker en til ganske kjapt/innen to år.

Har prøvd minipillen før, men det skal jeg ikke gjøre igjen. Ble bare sur og trist, og ikke noe hyggelig å ha i hus :p Vi skal ikke ha flere, så det spørs om det må bli spiral.

Minipille tror jeg nok. Fungerte veldig bra sist gang :)

Har prøvd minipillen før, men det skal jeg ikke gjøre igjen. Ble bare sur og trist, og ikke noe hyggelig å ha i hus :p Vi skal ikke ha flere, så det spørs om det må bli spiral.

Sånn var jeg også.....også fikk jeg ofte sopp. Hadde aldri hatt det før jeg begynte på den.

Lurer på om jeg skal be mannen kutte strengen. Vi skal ikke ha fler.

Sånn var jeg også.....også fikk jeg ofte sopp. Hadde aldri hatt det før jeg begynte på den.

Lurer på om jeg skal be mannen kutte strengen. Vi skal ikke ha fler.
Mannen her har snakket om å kutte strengen på eget initiativ, så vi får se om det blir eller om det er bare prat :p Ser helt klart fordelen ved det, men selv om vi ikke skal ha flere så synes jeg det er litt drastisk :p

Mannen her har snakket om å kutte strengen på eget initiativ, så vi får se om det blir eller om det er bare prat :p Ser helt klart fordelen ved det, men selv om vi ikke skal ha flere så synes jeg det er litt drastisk :p

Jeg blir 39 år i mai og har brukt p-piller/minipiller siden jeg var 16år. Mannen blir 50år i høst,så da kan han ta seg av dette nå:-p er ikke store inngrepet...tar ca 15 min nede på klinikken i byen her. Noe må jo han gå igjennom å....hihi.

Vi skal heller ikke ha flere, derfor skal mannen kutte strengen (på eget initiativ), i tillegg blir jeg også veldig sur og trist og ikke noe grei å ha i hus :-P .

Blir nok mannens ansvar nå ja[emoji28] Fire unger er komplett[emoji6]

Back
Topp