Prevensjon

Barnslig

Glad i forumet
Jeg skal jo ha keisersnitt og da fikk jeg verterfall tilbud om gratis sterilisering sist. Er det noen som vet noe om det, bivirkninger osv. Noen som vurderer det selv??

Hvis det blir keisersnitt hos meg har jeg tenkt å få de gjort:-) her er det nemlig 3 og aller siste kidn ;-)

Hvis det blir keisersnitt hos meg har jeg tenkt å få de gjort:-) her er det nemlig 3 og aller siste kidn ;-)
Samme her, vil ikke ha flere nå. Holdt egentlig med de to jeg har, men blir ikke alltid som planlagt....

Noen som vet om mulige bivirkninger? ?

det kommer jo ann på hvordan du tenker å sterilisere deg. Så vidt jeg har skjønt er det å fjerne livmor det som er greiest, da du fremdeles har hormonene som før, og vil fremdeles ha mensen.

Finnes det flere måter ?? Vil ikke risikere å komme i overgangsalderen, kan det være en bivirkning??

Det jeg leste var at de stengt ett eller annet, så man fortsatt fikk mensen, men spermiene når ikke frem til egget....... er en stund siden jeg leste det så vet ikke om det stemmer helt.

Trodde det var enklere måter å gjøre det på enn fjerning av livmor? Mamma måtte fjerne den for noen år tilbake og synes å huske at hun sa at vanlig sterilisering ikke var et like heftig inngrep. Hun måtte vel ligge en uke på sykehus og ta det veldig med ro en god stund etterpå.

Når det er sagt så har alt gått veldig bra etterpå, og så vist jeg vet har hun ikke kommet i overgangsalderen hverfall.

Her fant jeg litt. Men står ikke noe om mulige bivirkninger....

Beklager du mister selvfølgelig mensen ved fjerning av livmor. Jeg har en venninne som har gjort det og hun sier hun ikke har hatt noen bivirkninger (de gjorde det ved kikkehull).

Kunne tenkt meg det om eg skulle ha ks. Men håper er slipper det :p og trur ikkje du kan gjer der ved haste ks? Håper mannen tar ansvar og gjør det etter babyen er født :p

Kunne tenkt meg det om eg skulle ha ks. Men håper er slipper det :p og trur ikkje du kan gjer der ved haste ks? Håper mannen tar ansvar og gjør det etter babyen er født :p
Det er derfor jeg er her... Mannen kom aldri så langt (han må riktignok gjøre fjerne en testikkel, noe som gjør at det tar tid å bli fit for fight)

Jeg har to keisersnitt fra før så vet jeg skal ha det nå også. Man må signere på noe så tror ikke man får gjort det ved hastesnitt.

Back
Topp