Prevensjon

Nord92

Andre møte med forumet
Hvordan prevensjon bruker skal dere bruke?

Jeg brukte carazette? sist gang og jeg blødde heele tiden.
Tenker nå og prøve hormonspiralen, noen erfaringer?

Gikk på cerazette tror det blir det igjen! Eller pstaven! Ei vennine hadde hormonspiral og blødde 4mnd i strekk :O

Åh.. Jeg vil virkelig ikke gå gjennom det dærre med blødningene igjenn.. ble nesten gal.
Er så usikker på hva som vil være best for meg..

Jeg lurer på om jeg skulle tatt kobberspiral, men har ikke helt bestemt mdg. Jeg får ikke brukt p-ring siden jeg ammer, den har jeg vært så fornøyd med tidligere. Men får vel sette meg ned en dag og lese litt slik at jeg får bestemt meg.

Jeg hadde hormonspiral før vi fikk lillesnupp, var veldig fornøyd, hadde noen små blødninger i starten, også 4 år uten...:) var veldig fornøyd med det jeg, nå blir det kondom eller minipille, da vi ønsker et til om ikke altfor lenge...:)! Men så blir det hormonspiral igjen...:)!

Kondom nå. Lurer litt på kobberspiralen. Hvordan funker pstav? Å kan man ha det når man fulltidsammer?

Kommer til å bruke sånn temp prevensjon da jeg ikke vil bruke noe med hormoner og kobberspiral fikk jeg bare mye verre mens med lengre blødninger og mer mensensmerter. Kondom er greit men best uten ;)

Tenkt lite på det egentlig. Vet bare at jeg vil ha ppiller, klarer ikke tanken på noen av de andre. Kanskje jeg er litt sær da :p

Back
Topp