Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er mange som bruker spiral mellom hver graviditet, men det er noe man må vurdere ut i fra pris og hvor lang tid man ønsker mellom hvert barnHar fått oppskrift på minipille, men ikke begynt på dem enda. Jeg trodde egentlig spiral var noe man fikk hvis man i utgangspunktet var ferdig med barn (don't know why).
AhaDet er mange som bruker spiral mellom hver graviditet, men det er noe man må vurdere ut i fra pris og hvor lang tid man ønsker mellom hvert barn
Jeg har dårlig erfaring med p-pille og minipille, så jeg vurderer å prøve ut hormonspiral i håp om at det skal fungere bedre for meg, men skal forhøre meg med legen når jeg skal på etterkontroll om 2 uker (legen ønsket helst å vente til 8 uker).
Brukte du hormon eller kobber? Jeg håper på samme "bivirkninger" selvHer blir det spiral som etter første fødsel. Mistet mensen og hadde ingen bivirkninger.
Jeg brukte hormon.Brukte du hormon eller kobber? Jeg håper på samme "bivirkninger" selv![]()