Prevensjon?

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Jeg sliter en del med vekta, og har tidlig erfart at jeg ofte legger på meg av prevensjonsmidler, samt har vanskelig for å kvitte meg med ekstra kiloene når jeg bruker det.. Fins det noen som helst prevensjon som ikke har så sterke bi-virkninger med vektoppgang?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hva med p-stav? :) Den har jeg hørt mye positivt om sånn :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Hørt med legen? Og lest litt rundt på nettet? Jeg har brukt p-plaster, men der er det masse bivirkninger man kan få. P-piller, p-stav, p-ring? Ellers har man den berømte kondomen :p veldig usikker, men skal det ikke finnes noe sprøyte som skal virke en viss tid, før man må ta ny? Uansett, er du plaga med bivirkninger Bør du kontakte lege :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har brukt p-ring tidligere, og fikk ingen bivirkninger på den :) Men var ikke helt komfortabel med å "grave oppi der" 2 ganger i mnd :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Hva med kobber spiral?

Sent from my iPhone using BV Forum

Yasmin synes jeg funker bra. Har ikke merket noe til bivirkninger hvertfall:)

Jeg sliter en del med vekta, og har tidlig erfart at jeg ofte legger på meg av prevensjonsmidler, samt har vanskelig for å kvitte meg med ekstra kiloene når jeg bruker det.. Fins det noen som helst prevensjon som ikke har så sterke bi-virkninger med vektoppgang?

Hei
Jeg har hatt problemer med dette selv og gikk da over til horminfri prevensjon. Finnes ulike typer men jeg bruker nå noe som heter PFC Computer fra firmaet PFC Nordic. Den måler syklusen din og gir deg røde og grønne dager. Slik at du kan se hvilke dager du kan bli gravid og ikke. Kjempe enkel å bruke, og har ingen bivirkninger. :) Kanskje denne kan hjelpe deg også.

Hei
Jeg har hatt problemer med dette selv og gikk da over til horminfri prevensjon. Finnes ulike typer men jeg bruker nå noe som heter PFC Computer fra firmaet PFC Nordic. Den måler syklusen din og gir deg røde og grønne dager. Slik at du kan se hvilke dager du kan bli gravid og ikke. Kjempe enkel å bruke, og har ingen bivirkninger. :) Kanskje denne kan hjelpe deg også.
er det sånn tisse på pinne sak? :P

Vel, legen anbefalte meg å i førsteomgang prøve minipiller. Jeg gir det et forsøk:) så får jeg heller bytte hvis de viser seg å ikke være slik jeg ønsker:)

Jeg bruker cerazette, minipillen som kan brukes om man ammer!:-) Jeg er kjempe fornøyd. Hadde to småblødninger helt i starten, men ingenting mer siden.

Mamma til to prinsesser<3

Startet med Nuvaring i dag, er veldig spent :-) Skal visst vere lite bivirkninger og gi en bedre kontroll på mensen/blødningen :-)

Startet med Nuvaring i dag, er veldig spent :-) Skal visst vere lite bivirkninger og gi en bedre kontroll på mensen/blødningen :-)

Har brukt den før, og syntes den var helt grei med null bivirkninger og grei kontroll ;) Men jeg syntes det ble så slitsomt å "grave oppi" der 2 ganger i mnd :P

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Har brukt den før, og syntes den var helt grei med null bivirkninger og grei kontroll ;) Men jeg syntes det ble så slitsomt å "grave oppi" der 2 ganger i mnd :P

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Hehehe, det har jeg ingen problemer med å gjør :p Heller det enn pilla hver dag :-)

Hehehe, det har jeg ingen problemer med å gjør :p Heller det enn pilla hver dag :-)

Heheh, jo da sant det ;) Men jeg syns det var så knotete, så når jeg droppa p-ringen så droppa jeg alt av prevensjon :P

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Back
Topp