J
Jentemamma♡
Guest
Har dere begynt å tenke på hva dere vil ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her skal mannen kuttes og kappes, gitt![]()
Samme herHer skal mannen kuttes og kappes, gitt![]()
Her har vi fått de 3 vi ønsket ossKuttes og kappes - er barneflokken fulltallig, eller tenker dere reversering i verste fall?hehe, skulle foreslått det for mannen, som jeg tror har nok med de gullklumpene vi har
![]()
Jeg vil å ha noe som øker lysten^^Hmm, ikke noe med hormoner vertfall (mister lyst) og ikke piller, det blir stressnoe som ØKER lyst?
![]()
Dette har jeg ikke hørt om, men virker interessantTil alle som ikke er ferdige med barn, og som gjerne vil unngå for mye hormoner: jeg brukte slik temperaturmåler under tungen (PFC, tror jeg det heter) etter at jeg fikk førstemann, og den var veldig fin for meg. Gav veldig få røde dager etter å ha brukt den en stund. Det viktigste er å holde seg til bruksanvisning. Ikke stå opp før man måler etc. Et veldig godt alternativ synes jeg
Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13
PFC Nordic står det under på nett. Kjøpte den derfraDette har jeg ikke hørt om, men virker interessant![]()
Kan man sette inn det mens man ammer??Skal ha hormonspiral igjen
<3<3 Lillesøster ble født 08.08.13 <3<3
Til alle som ikke er ferdige med barn, og som gjerne vil unngå for mye hormoner: jeg brukte slik temperaturmåler under tungen (PFC, tror jeg det heter) etter at jeg fikk førstemann, og den var veldig fin for meg. Gav veldig få røde dager etter å ha brukt den en stund. Det viktigste er å holde seg til bruksanvisning. Ikke stå opp før man måler etc. Et veldig godt alternativ synes jeg
Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13