Prevensjon

Bkno7873562 (baby_doll)

Forelsket i forumet
Hvilken type foretrekker du? Når skal man begynne på det? Skal egentlig ikke på etterkontroll siden jeg tok tidlig sjekk da jeg ble syk..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Eg har sagt d e maen sin tur t å beskytte oss.. eg vil ikkje gå på noe med hormoner då eg legge sånn på meg og d vil eg jo ikkje! :) og spiral ska eg hvertfall ikkje ha! :)

babyjente 27 Juli ♡

Ingen ting , samboer vil ha en til med en gang

❤ Gutt født 27 juni ❤

Jeg har alltid brukt pilla, så det blir minipiller siden jeg ammer. Skal be om de på seksukerskontrollen.

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Her blir det ladycomp :)Klarer ikke noe med hormoner, og spiral skal jeg ikke ha :)

----------------------
Trym 17. juli 2013
Therese 05. april 2009

Har tidligere brukt minipiller og p-piller, men denne gangen lurer jeg på om jeg skal prøve p-stav. Vi har ikke tenkt å ha flere, så jeg vil ha noe som varer lenge men som ikke er permanent (i tilfelle vi ombestemmer oss).

Jeg tror det blir hormonspiral denne gangen også. Jeg legger lett på meg når jeg bruker hormonpreparater, men det holder i hvertfall blødningene i sjakk. Uten hormoner sliter jeg med styrtblødninger når jeg har mensen. Da har jeg 3-4 dager hvor jeg blør så mye at jeg nesten ikke tør å bevege meg ut av huset. Det kan gå igjennom bind + tampong i løpet av 5 minutter på det værste. Etter noen dager sånn er jeg slapp, sliten og svimmel. Ikke moro :(

Back
Topp