Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mene d hete p stav? Hadde dn for nån år sia. Veeerste prevensjonsmidlet æ har brukt! Blødde konstant og null sexlyst.. På en måte funka d jo perfekt for å unngå graviditet, mn va veldig ubehageligVeldig usikker men mulig p-sprøyre eller en sånn man legger under huden. Hva heter den igjen?! tåler ikke så godt disse hormonene så håper å finne noe som er som minipillen cerazette.
Har hatt tohoemonspiraler, en grodde fast AU! Og den andre forsvant trådene på så gynekologen måtte åpne livmorhalsen og lete etter den AU!
Men det er det eneste jeg stoler på etter å ha blitt gravid på P ring.
Fikk ei tulle 4. Juli 2013
Jeg ble helt ødelagt av p-staven. Blødde og slimhinnene mine forsvant, gynekologen sa at om han ikke hadde sett meg, og kun det han så med innvendig ul, ville han tippet at jeg var 75 år... Det ble også vondt å ha sex. Så p-stav skal jeg aldri ha igjen..Mene d hete p stav? Hadde dn for nån år sia. Veeerste prevensjonsmidlet æ har brukt! Blødde konstant og null sexlyst.. På en måte funka d jo perfekt for å unngå graviditet, mn va veldig ubehagelig
<3 Gutt født okt.2012, ny baby på vei m termin 20.mars! <3
Er det ikke slik at kobber er kun meksnisk prevensjon ( sltdå, blokkerer), mens hormon både blokkerer OG spyr ut ørsmå mengder hormon som kun virker lokalt ( som en p pille/mini pille, men gjør bare jobben sin og ikke alle de dumme bivirkningene). Altså dobbel effekt med andre ord...Eg aner lkkje... Blir vertfall ikkje noe piller da eg ble gravid med det. Tenker spiral av noe slag men hvilken vet eg ikkje..
Hva er forskjellen på hormon og kobber spiral egentlig? ?
Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Jente 02 juli 2013
♥♥♥♥