prevensjon..

Lykkeliten

Glad i forumet
Etter dere har fått og kan begynne ha sex igjen.
Hva tenker dere da? Prevensjon eller hoppe av i svingen?
Orker ikke tanken på p-piller..

Etter to svært smertefulle og mislykka forsøk på å sette inn spiralen etter sist fødsel, blir det nok mini pillen her til jeg er ferdig med å amme. Så prøver jeg muligvis å sette inn spiralen igjen.

Venter nr 3 4. August:)

Skal prøve meg på en spiral. Om det funker vitest ikke. Men får håpe den hjelper meg å regulere blødningene under menstrasjonen. For de er enorme og værre enn en SA. Ikke å annbefale

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har kjempe god erfaring med hormon spiral, blir d på meg igjen ;) fikk satt den inn på 6 ukers kontrollen sist. De første månedene var jo kjipe uregelmessig blødninger, små blødninger hele tiden...men så stoppet det helt opp, gikk uten mens i 3 år ;) helt topp !!!!!!

Lillebror melder ankomst 19.08.13

Minipiller på meg, kan aldri mer gå på vanlige P-piller får skyhøyt blodtrykk av de :/

Her blir det hormonspiral. Håper bare ikke at jeg blir like rar i kroppen som jeg har gjort på andre prevensjonsmidler med hormoner siden kobberspiralen ikke fungerer på meg.

Lillegutt er ventet 28 august <3

Her blir det de samme p-pillene som før jeg ble gravid. Får ikke mensen av de og det er kjempe deilig. Dessuten er jeg overfølsom for tilsatt østrogen så er bare de pillene jeg tåler. Har prøvd det meste.

Aner ikke...enda. Har tenkt tanken på spiral. Pillen funker ikke for meg, glemmer å ta dem stadig vekk pluss at jeg føler at jeg blir ekstra nedfor med de før og under menstruasjon.

Jeg vet jeg skal begynne på noe. Vurderer spiral,får snakke med legen :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Her har vi ikke kommet frem til noe. Dette er mitt siste svangerskap, men har nok tenkt å sette inn hormonspiral allikevel. Mannen vil ikke sterilisere seg, og da må jeg finne it hva som passer best for meg :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Her skal mannen ha en "herre klipp" :P hehe han har snakket om det siden vi fikk nr 2, men jeg ville ikke det siden jeg tenkte at vi kanskje ville ha en nr 3 etterhvert. Dette blir vår siste baby så da er det greit for min del :D

Blir sikkert spiral 6 uker etter fødsel, men frem til den tiden skal mannen ikke lov til å komme i nærheten av meg :)

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Her er det også siste. Håååper at mannen vil klippe seg :p Viss ikke blir det å prøve seg litt frem. Som flere andre her reagerer jeg også på hormon prep. Så da bllir det å prøve seg frem :rolleyes:
Evnt så får vi holde hendene oppå dyna de neste 20 +++ årene :confused:

Har ikke tenkt på d enda jeg :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her blir det hormonspiral. det virket bra for meg før :-)

Back
Topp